Od 5 lutego w sprzedaży dostępna jest książka Twoja firma w Social Media, czyli podręcznik
marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jej autorem jest Marcin Żukowski
– ekspert mediów społecznościowych, wykładowca oraz team leader agencji interaktywnej Mint
Media. Na 192 stronach wyjaśnia on zasady skutecznej komunikacji, bazując na doświadczeniu firm z
Polski i zagranicy.
Twój czas – nie pieniądze
Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie
pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie.
Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę
działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko… skoro to takie
fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta?
Efektywnie w Social Media
„Twoja Firma w Social Media” to zbiór praktycznych porad na temat tego, jak korzystać z narzędzi
mediów społecznościowych, aby prowadzić efektywne, a nie tylko efektowne działania w sieci. Całość
poparta przykładami z polskiego, jak i zagranicznych rynków, co czynnik książkę doskonałym
przewodnikiem dla marketingowców, specjalistów public relations oraz właścicieli małych i średnich
firm.
Dlaczego książka?
Wiele razy słyszeliśmy już o śmierci papieru. Te pogłoski są jednak zdecydowanie przesadzone. Książki
mają przyszłość – pisze się je nawet o social media, które ten koniec miały na nie sprowadzić – mówi
autor Marcin Żukowski. Ta forma daje nam możliwość zebrania w jednym miejscu sporej dawki
wiedzy, którą potem można wykorzystać we własnych działaniach marketingowych. Moim celem, było
zaangażowanie czytelnika, pokazanie mu palety możliwości, aby mógł wybrać coś dla siebie
i sprawdzić, czy w jego biznesie społeczności okażą się pomocne – dodaje.
Jesteśmy dumni, że spod pióra Marcina wyszła tak ciekawa pozycja. Cieszymy się, że członkowie
naszego zespołu są specjalistami potrafiącymi poszerzać wiedzę klientów i edukować rynek. „Twoja
Firma w Social Media” to dowód na to, że dbamy, aby klienci dobrze rozumieli media społecznościowe
i potrafili się w nich odnaleźć – mówi Aleksandra Matula, Client Service Director Mint Media.
Książka jest do nabycia na stronie wydawnictwa Helion, w księgarni internetowej Onepress oraz
w innych, zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej.