Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Złocisto brązowy spot wizerunkowy stacji TVN

Dzień budzi się do życia, radosny psiak wskakuje z impetem na łóżko, kawa bulgocze w kawiarce, a w kuchni…Magda Gessler wącha kanapkę z masłem. Tak rozpoczyna się najnowszy spot wizerunkowy stacji TVN, który wśród internautów wzbudził osobliwe skojarzenia.

Stacja co sezon wypuszcza nowy spot wizerunkowy w odmiennym stylu. Tym razem widzimy w nim ulubione gwiazdy i prezenterów, ale też osoby zupełnie anonimowe w swobodnych, codziennych sytuacjach.

Do realizacji i przekazu spotu na pierwszy rzut oka nie sposób się przyczepić, ale oczom (choć w tej sytuacji raczej uszom) nie umknie nic.

czytaj:   Najlepiej oceniane internetowe sklepy sportowe

komentarz-do-czolowki-tvn

nowy-spot-tvn-komentarz-heroina

Spotowi towarzyszy muzyka z utworu “Golden Brown” zespołu The Stranglers, który, w opinii autora utworu, można interpretować dwojako. Tytułowa “Złocisto brązowa” odnosi się do pięknej dziewczyny oraz heroiny, a każda z nich swego czasu zapewniła autorowi tekstu wiele miłych chwil.*

Tekst utworu rzeczywiście można interpretować dwojako:

zlocisto-brazowa-the stranglers

Znając ten kontekst również tekst lektorski spotu zaczyna zmieniać pierwotne znaczenie.

Z początku nie jest łatwo – myślisz o zapachu kawy, świeżego chleba, uśmiechu bliskich. O czymś, co pomoże przeżyć dzień. Dobrze mieć coś, co podniesie na duchu, doda skrzydeł, poderwie do lotu, pocieszy, wskaże drogę. Przypomni, co ważne. Sprawi, że wszystkie elementy zaczną pasować. Dobrze czegoś pragnąć, bo wtedy widzisz świat w jasnych barwach. Możesz iść do przodu, przenosić góry, robić coś fajnego. Odkryć w sobie zapał i pasję. Czuć się dumny i uszczęśliwiać innych. Cieszyć się drobiazgami. Chronić to, co kochasz, znaleźć swoje miejsce na ziemi. Życie ma wiele pozytywnych stron, dobrze to czasem powiedzieć głośno. TVN – dla Ciebie.

Za realizację spotu odpowiadał dział autopromocji TVN. Scenarzystą i reżyserem był Robert Krawczyk, autorem zdjęć jest Damian Kocur, a dyrektorem kreatywnym był Robert Przyszlak.

czytaj:   Piotr Żyła w kampanii marki Beskidzkie

*Wypowiedź pochodzi z książki Hugh Cornwella “The Stranglers Song By Song”, cytat za Wikipedią.