– „Oddzwonimy!” – zapewnia Rozum kolejnych uczestników castingu, którzy chcą wziąć udział w nowej reklamie. Woli z nimi porozmawiać telefonicznie, ponieważ wie, że od teraz w nowym abonamencie Orange może to robić bez ograniczeń. Nowa kampania autorstwa agencji Publicis rozpoczyna się 18 marca. Działania komunikacyjne obejmą telewizję, radio, outdoor i prasę.
– W najnowszej ofercie Orange można do woli dzwonić z telefonu domowego na stacjonarne oraz komórki w Polsce i do wybranych krajów płacąc tylko 69 zł miesięcznie (przy umowie zawieranej na 24 miesiące). Temat jest poważny, więc uznaliśmy, że do przeprowadzenia skutecznej kampanii musimy przeprowadzić casting. Serce i Rozum są na tyle uznanymi postaciami, że daliśmy im wolną rękę w doborze partnerów, którzy wystąpią razem z nimi w najnowszym spocie. Nie chcieliśmy jednak, żeby ktoś poczuł się odrzucony, dlatego potrzebny był happy end – powiedział Paweł Merecz z agencji Publicis.
O tym, w jaki sposób zakończył się casting prowadzony przez Serce i Rozum przekonają się widzowie najważniejszych stacji o zasięgu ogólnopolskim (TVP, TVN i Polsatu) oraz wybranych kanałów tematycznych. Ogłoszenia prasowe ukażą się w szerokiej gamie dzienników, tygodników i miesięczników. W przypadku stacji radiowych nową kreację usłyszymy na falach: Audytorium 17, Złote Przeboje Sieć, PR1, PR3, RMF z klasą oraz ZET Barometr.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz, Damian Cendrowicz, Joanna Jezierska, Monika Zaręba, Anna Kubeł i Malwina Stopińska. Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Jolanta Godlewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi i Wojtkowi Wawszczykowi. Produkcją zajmował się dom produkcyjny Opus Film a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny był MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ok. 35 spotów telewizyjnych i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie EFFIE zdobywając Grand Prix.
Źródło: mat. pras.