Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dermika razem z Polki.pl promuje Beauty Express

Dermika rozpoczęła akcję contentową, której celem jest promocja najnowszego zabiegu kosmetycznego Beauty Express. Za pomysł i realizację projektu odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands)

Dermika Salon&Spa (Orkla Care) rozpoczęła kampanię promującą najnowszy zabieg przeciwzmarszkowy Beauty Express. Wszelkie działania realizowane są we współpracy z serwisami i tytułami wydawnictwa Edipresse. Za pomysł i realizację akcji odpowiada dom mediowy UM (IPG Mediabrands).

Na potrzeby kampanii serwis polki.pl przygotował raport specjalny dedykowany kobietom, które chciałyby szybko poprawić swój wygląd cery np. przed ważnym wyjściem lub uroczystością (patrz. link). W ramach działań contentowych zawartość raportu oparto na artykułach poradnikowych oraz materiałach video pokazujących m.in. jak wygląda zabieg Beauty Express. Raport specjalny wsparty jest promocją redakcyjną w serwisach kobiecych Edipresse, a także reklamą prasową w magazynach „Viva” i „Uroda Życia”.
Akcja promująca Beauty Express potrwa kilka tygodni.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *