Cykl webinarów połączonych z sesjami Q&A pod wspólnym tytułem „Marketing vs biznes” to nowa inicjatywa krakowskiej agencji More Bananas. Celem projektu jest przedstawienie praktycznych aspektów współpracy ludzi biznesu i marketingu z agencją digital. Unikatową wartością tych spotkań będzie zderzenie perspektyw agencji i jej klientów, poparte konkretnymi przykładami.
Webinary mają udowadniać, że marketing to integralna część biznesu, tak podczas kryzysu jak i w okresie hossy. Mówi o tym między innymi prawo Tellisa: „marki, które zwiększają aktywność reklamową podczas recesji, osiągają większą sprzedaż w trakcie lub po recesji”.
Po co to robimy? Aby obu stronom żyło się lepiej. Poruszymy delikatne tematy, od zawsze powodujące „iskrzenie” na linii biznesu i marketingu. Omówimy współpracę z agencją sensu stricto, ale też przeanalizujemy współpracę agencji marketingowej z organizacjami pozarządowymi oraz placówkami kultury. Wypunktujemy, jak powinno się podejść do współpracy ze startupami, a także zbadamy wspólnie newralgiczne punkty procesu obsługi klienta – mówi Anna Ledwoń-Blachca, creative owner w More Bananas.
Uczestnicy zyskają wiedzę o mechanizmach współpracy z agencją, a także wiele przydatnych wskazówek, jak ją organizować i oceniać jej wartość. Będzie wiele case’ów i najnowszej wiedzy o digital marketingu. Firmy biorące udział w webinarium, będą w przyszłości bardziej świadomie decydować, z którymi agencjami warto współpracować.
Pierwsze spotkanie, 13.07.2021, o 13:00 z przedstawicielami firmy Kanlux, jednego z największych europejskich przedsiębiorstw sektora oświetleniowego, dotyczyć będzie efektywnej współpracy na linii klient – agencja. Będzie dostępne na stronie More Bananas na Facebooku oraz w grupie dyskusyjnej „#KarmimyWiedzą o szeroko pojętym marketingu”.
Udział w kolejnych webinarach zapowiedzieli między innymi przedstawiciele firmy Bogdan Chudoba Szkolenia, edukującej online w wielu dziedzinach prawa (20 lipca o 16:00) oraz spółki Get Dressed, tworzącej rozwiązania IT na bazie sztucznej inteligencji, przeznaczone dla branży fashion (27 lipca o 19:00).