w

Agata Palmowska jako Creative Lead w Kamikaze

Palmowska agata kamikaze

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyła Agata Palmowska, poprzednio  Creative Group Head w agencji Plej. W Kamikaze objęła stanowisko Creative Lead.

Agata Palmowska przed rozpoczęciem pracy dla Kamikaze pracowała w agencji Plej, jako Creative Group Head, obsługując m.in. klientów takich jak: Play, Tchibo, Energizer, Klif czy L’Oreal. 

W swojej bogatej karierze zawodowej pracowała także dla takich agencji jak K2, Isobar, Cheil, Publicis i Artegence. Przez kilkanaście lat zdobywała doświadczenie współtworząc kampanie m.in. dla takich marek jak Coca-Cola, Huawei, Samsung, IKEA, PZU, Volkswagen, czy MSWiA. Ma na koncie kilkadziesiąt polskich i zagranicznych nagród na festiwalach reklamowych. 

W Kamikaze Agata Palmowska objęła stanowisko Creative Lead. Pracować będzie na ½ etatu, co pozwala jej łączyć pracę w Kamikaze własnymi projektami społecznymi, a także współpracą z agencją brandingową PG Brand Reforming.

Agata Palmowska ma ogromne doświadczenie w pracy kreatywnej dla dużych brandów. Spotkaliśmy się we właściwym czasie. Agata szukała dla siebie miejsca, które zapewni adrenalinę, wiążącą się z pracą na dużych markach oraz stabilność zatrudnienia na pół etatu, a  jednocześnie pozostawi dużą elastyczność, przestrzeń i czas na własne projekty – mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner, Kamikaze – W naszej agencji jesteśmy na taką współpracę otwarci i w podobny sposób pracujemy już z kilkoma osobami. Zdajemy sobie sprawę, że jest wiele fantastycznych i doświadczonych osób na rynku, które nie odnajdują się w klasycznym 8-godzinnym trybie pracy. Mam też osobiste przekonanie, że cała ich aktywność wzbogaca doświadczenie życiowe, tak potrzebne w pracy w reklamie, niezależnie od tego czy będzie to rzemiosło, stolarka, tatuaż czy tacierzyństwo/macierzyństwo.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Coca-cola

Coca-Cola™ Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: „Otwarci jak nigdy”.

Wizerunek pracodawcy

Jak budować wizerunek pracodawcy w nowej rzeczywistości