w

Agencja 81/82

8182
8182

Claimem nowej agencji 81/82 jest „We make sense & that makes a difference”. Agencja, która specjalizuje się w platformowych rozwiązaniach komunikacyjnych, stawia na współpracę z polskimi przedsiębiorcami.

Zespół 81/82 tworzą ludzie urodzeni na początku lat 80. – w czasach, w których w Polsce rozpoczął się proces zmiany świata analogowego na cyfrowy.

Silne doświadczenie tej zmiany połączyło nasz zespół – mówi Tomek Bogdanowicz, współwłaściciel i managing director w 81/82. – Dzisiejsi czterdziestolatkowie mają już niewiele wspólnego z inżynierem Karwowskim z „Czterdziestolatka”. Ich świat jest w pełni digitalowy, mają inne priorytety, ale to ogromna grupa docelowa, która z sentymentem patrzy wstecz, doceniając to, co zanika – prawdziwe emocje, relacje, rzeczy, które żyją lata, a nie tylko chwilę. W ten sam sposób patrzymy na komunikację. Ma być prawdziwa, dobrze osadzona w strategii, budzić emocje i działać przez dłuższy czas. Mieć wartość dla konsumentów. Po prostu mieć sens.

Priorytetem agencji 81/82 jest współpraca z polskim biznesem – kreowanie silnych marek, wspieranie ich w ważnych momentach rozwoju, wyprowadzanie na szerokie wody. 

To wciąż duże wyzwanie rodzimego biznesu, który z jednej strony ma ogromny potencjał rozwoju, ale z drugiej nie zawsze w pełni wykorzystuje siłę marketingu. Chcemy to zmieniać – deklaruje Tomek Bogdanowicz – być opiekunem i partnerem takich firm, ukazując sens i realne korzyści płynące z inwestycji w komunikację z odbiorcą, budować wspólną perspektywę i – co ważne – bliską, niedystansującą relację.

Agencja 81/82 specjalizuje się w strategii i platformach komunikacji, w tworzeniu marek, kreacji oraz w consultingu biznesowym.

Została założona pod koniec 2020 roku przez Tomka Bogdanowicza, Annę Grabowską, Anię Kumór i Agatę Grzylińską-Pawełczak. Każdy w zespole ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie, zdobywane podczas pracy dla takich marek jak: Unilever, Carlsberg, Rossmann, VW, CEDC, Procter & Gamble, T-Mobile.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Meetrics zmodyfikowała algorytm anty-fraudowy pod najnowszy standard Media Rating Council

70% kupujących przez internet płaci za zakupy szybkim przelewem

70% kupujących przez internet płaci za zakupy szybkim przelewem