Do załogi Cape Morris dołączyło trzech seniorów: Account Manager Krzysztof Żukowski, Senior Copywriter Katarzyna Wolska oraz Strateg Michał Szczepański. Rozbudowa składu jest wynikiem nie tylko pozyskania nowych klientów, czy rozszerzenia działań w ramach dotychczasowych projektów, lecz długofalową inwestycją w realizację strategii Agencji – wdrażania zintegrowanego marketingu 361°.
Krzysztof Żukowski w roli Account Managera będzie realizował projekty m.in. dla szerokiego portfolio produktowego marki Tefal. Przez ostatnie dwa lata jako Digital Account Manager zasilał szeregi Grandes Kochonos Digital, współpracując między innymi z Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes – Benz Trucks Polska oraz Multikinem. Wcześniej zdobywał doświadczenie w Lubię to i Isobar Polska, gdzie pracował dla McDonald’s, Polkomtela, H&M Polska (rynek czeski, słowacki,
węgierski) oraz Grolscha.
________________________
Katarzyna Wolska jako Senior Copywriter będzie odpowiedzialna za obsługę bieżących klientów agencji oraz wsparcie w działaniach new businessowych. Wolska jest związana z branżą reklamową
od 2010 roku i pracowała między innymi w Lubię to, Socializer, Isobar Polska i Grandes Kochonos Digital. Realizowała projekty dla takich marek jak: Książęce, Lech, NewLook, SO!Coffee, Nivea, Schwarzkopf Professional, AXE Polska.
Michał Szczepański w roli stratega będzie odpowiadał za nadzór strategiczny oraz planowanie komunikacji dla obecnych oraz nowych klientów. Doświadczenie zdobył w agencjach takich jak K2Media, Kalicińscy.com, czy MSLGROUP, realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Heineken, Huawei, Heinz, Tymbark, Mitsubishi, czy Volkswagen Samochody Użytkowe. W dziale marketingu Leroy Merlin piastował stanowisko Content Managera.
Zaangażowanie Kasi, Krzyśka i Michała ma za zadanie postawić kolejne żagle Cape Morris. Mając na horyzoncie zapotrzebowanie rynku na opierające się o kompleksowe strategie digitalowe rozwiązania wizerunkowe i sprzedażowe. Nasza załoga uzupełnia się kompetencjami, doświadczeniem i pasją do reklamy, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, które stawia rynek.
komentuje Client Service Director Mateusz Walaszczyk