W sierpniu agencja endorfina events zrealizowała dwa zagraniczne projekty dla szwedzkiej sieci odzieżowej H&M.
W obu przypadkach chodzi o strefy marki działających podczas ważnych festiwali muzycznych. Pierwszy odbył się w rumuńskim Cluj, gdzie na zlecenie tamtejszego oddziału H&M, agencja przygotowała strefę działającą podczas tego wydarzenia muzycznego (3—6 sierpnia).
Od rana do wieczora można było skorzystać z szeregu atrakcji, a wieczorem teren zagospodarowany przez markę zamieniał się w strefę chilloutu.
„Przygotowaliśmy strefę marzeń i snu. Jedną z głównych atrakcji było wielkie łóżko z piankami, na które można było skakać do woli. Wszystko dokumentowaliśmy zdjęciami, udostępnianymi uczestnikom. Inne atrakcje to zdjęcia w niebiosach, czyli z balonami z helem, kolorowa wata cukrowa, wielkie bańki mydlane, a także, otwierana wieczorem, imponująca strefa chilloutu z poduchami wielkimi jak całe łóżko” – mówi Dagmara Kochańska, senior event manager w agencji endorfina events.
Drugie wydarzenie, w którym uczestniczyła agencja, to Sziget Festival, coroczne święto muzyki organizowane od przeszło dwudziestu lat. Sziget jest jednym z największych wydarzeń muzycznych w Europie, w którym uczestniczy prawie 500 tys. melomanów. Agencja po raz trzeci z rzędu organizowała aktywności dla węgierskiego oddziału H&M podczas tego wydarzenia. Atrakcje towarzyszące festiwalowi, a firmowane przez markę, w tym roku spinała prawdziwie kosmiczna tematyka. Festiwal, jak i strefa marki, ulokowano na wyspie na Dunaju, w samym sercu Budapesztu. Jego tegoroczna edycja trwała tydzień, od 9 do 16 sierpnia.