w

Amica przeprowadzi badania etnograficzne z klientami

Amica przeprowadzi badania etnograficzne z klientami

Firma Amica chce lepiej poznać swoich klientów i sprawdzić funkcjonalności swoich sprzętów, co pozwoli jej w przyszłości projektować jeszcze bardziej przyjazne użytkownikom urządzenia. W tym celu zorganizuje pierwsze badanie etnograficzne w 50 polskich domach. Aby zostać jednym z konsultantów marki i otrzymać darmowy sprzęt AGD kategorii grzejnej wystarczy wziąć udział w konkursie, który potrwa od 10 do 30 marca.

Co powinien mieć sprzęt AGD żeby ułatwiać życie swojemu właścicielowi? Czy kuchenka, którą posiadamy spełnia wszystkie nasze potrzeby? Czy są funkcje, których nie używamy, za to chętnie wyposażylibyśmy nasz sprzęt w inne? Czy mamy jakikolwiek wpływ na projektowanie sprzętu? Odpowiedzi na te pytania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój swoich urządzeń da konsumentom firma Amica, w ramach projektu „Znamy się od kuchni”. Jego częścią będzie badanie, podczas którego etnografowie odwiedzą 50 polskich gospodarstw domowych i przyjrzą się kuchniom Polaków – nie tylko temu, jak użytkują sprzęt, ale jakie są ich kuchenne zwyczaje.

– Chcemy być blisko naszych klientów, obserwować jak zmienia się ich rzeczywistość i czego naprawdę potrzebują w codziennym życiu. Tylko wtedy będziemy w stanie dostarczać produkty, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom współczesnego konsumenta. Dlatego stworzyliśmy platformę „Znamy się od kuchni”. Pierwszym jej elementem są pogłębione badania jakościowe oparte o techniki etnograficzne i testowanie produktów. Wyniki tych badań, pomogą nam lepiej poznać naszych klientów. To wszystko dlatego, że chcemy projektować sprzęt AGD jeszcze bardziej dopasowany do ich potrzeb – mówi Joanna Lewandowska, Strategiczny Menedżer ds. Komunikacji Kategorii w firmie Amica.

Żeby zostać konsultantem firmy Amica trzeba wejść na stronę www.znamysieodkuchni.pl i wypełnić krótką ankietę. Firma skontaktuje się z wybranymi osobami, które następnie będą musiały wykonać proste zadanie konkursowe – pokazać jak wygląda jeden dzień w ich kuchni. Ostatecznie wyłoniona zostanie grupa informatorów, która otrzyma na własność sprzęt kuchenny Amica, a następnie dzielić się będzie z firmą swoimi uwagami, spostrzeżeniami i radami. Dzięki temu użytkownicy będą mieli realny wpływ na to, jak będą wyglądały w przyszłości urządzenia Amica. Do badania mogą zgłosić się zarówno ci, którzy na co dzień pieką i gotują korzystając ze sprzętów Amica, jak i ci którzy po raz pierwszy używać będą urządzeń tej marki. Nabór trwa do 30 marca. Badania będą realizowane od maja do sierpnia b.r.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przystanek Bieszczady pierwszym polskim programem wykorzystującym w promocji Facebook Camera Effects

Przystanek Bieszczady pierwszym polskim programem wykorzystującym w promocji Facebook Camera Effects

dzień liczby pi

Dzień Liczby Pi