in

Anna Grzemska i Anna Gillner w Neon Shake

Neon shake

Agencja reklamowa Neon Shake rozwija działy obsługi klienta i kreacji. Do zespołu dołączyły Anna Grzemska i Anna Gillner.

Wrocławska agencja 360 stopni powiększyła zespół o dwie nowe specjalistki od komunikacji. W Neon Shake obejmą stanowiska account executive i copywriter.
Dział obsługi klienta wzmocniła Anna Grzemska, która wcześniej zdobywała doświadczenie we wrocławskim Greenfields i Mind Progress Group. Zajmowała się badaniami i działaniami z zakresu performance marketingu, za który będzie odpowiedzialna również w Neon Shake. Na stanowisku account executive poprowadzi koordynację projektów realizowanych przez agencję dla takich klientów jak Western Union czy Fortum.
Z kolei do działu kreacji dołączyła Anna Gillner. Dzięki brandingowemu zacięciu i doświadczeniu w pracy nad międzynarodowymi projektami, zdobytym we wrocławskim studiu Connect The Dots, będzie zajmować się copywritingiem i opracowywaniem konceptów dla polskich i zagranicznych marek obsługiwanych przez agencję, m.in. Decathlon czy Sky Cash.
Obydwie są absolwentkami kierunku komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Należą także do kolektywu Brandico, w którym niedawno współtworzyły raport “(Nie)przyjemności” o zjawisku guilty pleasure.
Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni, która zatrudnia już ponad 30 osób. Dzięki kompetencjom w obszarach digital, content i video marketingu realizuje nagradzane kampanie dla takich marek jak Decathlon, Sky Cash, londyński Spotify Premium, Generali, Western Union, Work Service, Oranżada Hellena, Europejski Fundusz Leasingowy czy fińskie Valio.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Fundacja świętego mikołaja

Wesprzyj Świętego Mikołaja oddając swój stary telefon

Jak zostać copywriterem

Czy żeby zostać copywriterem wystarczy „lekkie pióro”? Niekoniecznie