Agencja reklamowa Neon Shake rozwija działy obsługi klienta i kreacji. Do zespołu dołączyły Anna Grzemska i Anna Gillner.
Wrocławska agencja 360 stopni powiększyła zespół o dwie nowe specjalistki od komunikacji. W Neon Shake obejmą stanowiska account executive i copywriter.
Dział obsługi klienta wzmocniła Anna Grzemska, która wcześniej zdobywała doświadczenie we wrocławskim Greenfields i Mind Progress Group. Zajmowała się badaniami i działaniami z zakresu performance marketingu, za który będzie odpowiedzialna również w Neon Shake. Na stanowisku account executive poprowadzi koordynację projektów realizowanych przez agencję dla takich klientów jak Western Union czy Fortum.
Z kolei do działu kreacji dołączyła Anna Gillner. Dzięki brandingowemu zacięciu i doświadczeniu w pracy nad międzynarodowymi projektami, zdobytym we wrocławskim studiu Connect The Dots, będzie zajmować się copywritingiem i opracowywaniem konceptów dla polskich i zagranicznych marek obsługiwanych przez agencję, m.in. Decathlon czy Sky Cash.
Obydwie są absolwentkami kierunku komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Należą także do kolektywu Brandico, w którym niedawno współtworzyły raport “(Nie)przyjemności” o zjawisku guilty pleasure.
Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni, która zatrudnia już ponad 30 osób. Dzięki kompetencjom w obszarach digital, content i video marketingu realizuje nagradzane kampanie dla takich marek jak Decathlon, Sky Cash, londyński Spotify Premium, Generali, Western Union, Work Service, Oranżada Hellena, Europejski Fundusz Leasingowy czy fińskie Valio.