w ,

Auto dla taty, resorak dla dziecka: recepta na nudę według Hot Wheels

Auto dla taty, resorak dla dziecka: recepta na nudę według hot wheels

Marka Mattel we współpracy z agencją wynajmu samochodów Europcar postanowiły upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Gdy rodzice zgłoszą się do firmy po auto, ich dzieci w tym samym salonie wynajmą Hot Wheels dla siebie.

Za wspólną akcję obu marek odpowiada paryski oddział agencji Ogilvy, który połączył interesy dwóch klientów. Dzięki współpracy zabawki marki Mattel będą eksponowane w salonach Europcar, a one, dzięki poszerzeniu oferty, mogą zwiększać lojalność i przyciągnąć nowych klientów. W kampanii mariaż marek jest przedstawiany jako sposób na urozmaicenie dzieciom nużącej podróży samochodem.

Europcar i hot wheels

Wynajem resoraka odbywa się tak samo, jak wypożyczenie zwykłego samochodu. Chętny może wybrać model z katalogu i zapoznać się z jego właściwościami, a na końcu podpisuje umowę, za którą formalnie odpowiadają rodzice. Po upływie wyznaczonego czasu zabawka musi zostać zwrócona w stanie nienaruszonym lub, jeśli wyjątkowo przypadła do gustu dziecku, rodzic może mu ją kupić.

Europcar i hot wheels

Pilotażową akcję markowej współpracy przeprowadzono we Francji. Jeśli się powiedzie, Ogilvy planuje ją rozszerzyć na inne państwa Unii Europejskiej.

Z wrocławia na finał destination imagination w usa

Z Wrocławia na finał Destination Imagination w USA

Obsługa i szybkość ― ważniejsze niż cena

Obsługa i szybkość ― ważniejsze niż cena