Marka Mattel we współpracy z agencją wynajmu samochodów Europcar postanowiły upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Gdy rodzice zgłoszą się do firmy po auto, ich dzieci w tym samym salonie wynajmą Hot Wheels dla siebie.
Za wspólną akcję obu marek odpowiada paryski oddział agencji Ogilvy, który połączył interesy dwóch klientów. Dzięki współpracy zabawki marki Mattel będą eksponowane w salonach Europcar, a one, dzięki poszerzeniu oferty, mogą zwiększać lojalność i przyciągnąć nowych klientów. W kampanii mariaż marek jest przedstawiany jako sposób na urozmaicenie dzieciom nużącej podróży samochodem.
Wynajem resoraka odbywa się tak samo, jak wypożyczenie zwykłego samochodu. Chętny może wybrać model z katalogu i zapoznać się z jego właściwościami, a na końcu podpisuje umowę, za którą formalnie odpowiadają rodzice. Po upływie wyznaczonego czasu zabawka musi zostać zwrócona w stanie nienaruszonym lub, jeśli wyjątkowo przypadła do gustu dziecku, rodzic może mu ją kupić.
Pilotażową akcję markowej współpracy przeprowadzono we Francji. Jeśli się powiedzie, Ogilvy planuje ją rozszerzyć na inne państwa Unii Europejskiej.