Jeśli poważne kampanie nie odnoszą skutku, raka trzeba rozbroić śmiechem. Tę taktykę objęła agencje Havas Chicago, przygotowując nietypową instalację z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi, przypadającego na październik.
Przechodnie mijający witrynę biura agencji w Chicago zobaczą w niej mnóstwo balonów w kształcie piersi. Podobnie jak te naturalne, mają różne kolory i rozmiary, a każdy chętny może wejść do pomieszczenia, pobawić się nimi (w praktyce, nie przenośni) i przy okazji zapoznać z informacjami związanymi z samobadaniem piersi. Akcja odbywa się pod hasłem #CheckYoSelf i jest skierowana do kobiet i mężczyzn, ponieważ, o czym mówi się bardzo rzadko, oni również mogą zachorować na nowotwór piersi. Za każde użycie wspomnianego hashtagu agencja Havas przekaże pieniądze na rzecz fundacji zajmujących się walką z rakiem.