Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ale balony! Miesiąc Świadomości Raka Piersi według Havas

Jeśli poważne kampanie nie odnoszą skutku, raka trzeba rozbroić śmiechem. Tę taktykę objęła agencje Havas Chicago, przygotowując nietypową instalację z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi, przypadającego na październik.

Przechodnie mijający witrynę biura agencji w Chicago zobaczą w niej mnóstwo balonów w kształcie piersi. Podobnie jak te naturalne, mają różne kolory i rozmiary, a każdy chętny może wejść do pomieszczenia, pobawić się nimi (w praktyce, nie przenośni) i przy okazji zapoznać z informacjami związanymi z samobadaniem piersi. Akcja odbywa się pod hasłem #CheckYoSelf i jest skierowana do kobiet i mężczyzn, ponieważ, o czym mówi się bardzo rzadko, oni również mogą zachorować na nowotwór piersi. Za każde użycie wspomnianego hashtagu agencja Havas przekaże pieniądze na rzecz fundacji zajmujących się walką z rakiem.

czytaj:   Wszystko w jednym aucie

boobs-checkyoself-2

boobs-checkyoself-4

boobs-checkyoself-5

boobs-checkyoself-1

boobs-checkyoself-hed-2016