w

Ale balony! Miesiąc Świadomości Raka Piersi według Havas

Ale balony! Miesiąc świadomości raka piersi według havas
Jeśli poważne kampanie nie odnoszą skutku, raka trzeba rozbroić śmiechem. Tę taktykę objęła agencje Havas Chicago, przygotowując nietypową instalację z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi, przypadającego na październik.

Przechodnie mijający witrynę biura agencji w Chicago zobaczą w niej mnóstwo balonów w kształcie piersi. Podobnie jak te naturalne, mają różne kolory i rozmiary, a każdy chętny może wejść do pomieszczenia, pobawić się nimi (w praktyce, nie przenośni) i przy okazji zapoznać z informacjami związanymi z samobadaniem piersi. Akcja odbywa się pod hasłem #CheckYoSelf i jest skierowana do kobiet i mężczyzn, ponieważ, o czym mówi się bardzo rzadko, oni również mogą zachorować na nowotwór piersi. Za każde użycie wspomnianego hashtagu agencja Havas przekaże pieniądze na rzecz fundacji zajmujących się walką z rakiem.

Boobs-checkyoself-2

Boobs-checkyoself-4

Boobs-checkyoself-5

Boobs-checkyoself-1

Boobs-checkyoself-hed-2016

Przyszłość handlu to sprzedaż poprzez rozrywkę

Przyszłość handlu to sprzedaż poprzez rozrywkę

#twójstary – progressivo psv dla starego browaru

#twójstary – Progressivo PSV dla Starego Browaru