Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Bartek Popławski w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2

Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.

W jego nowych obowiązkach kluczowe będzie doświadczenie zdobyte po stronie korporacyjnej w GSK, w którym przez 5 lat był odpowiedzialny za komunikację i marketing digitalowy w regionie CEE. Wcześniej doświadczenie zdobywał w domach mediowych: Starcom MediaVest Group oraz MediaVest. Był odpowiedzialny za obsługę strategiczną, digitalową i mediową takich klientów jak T-mobile, Lorenz Bahlsen, Idea Bank, Honda. Jest certyfikowanym trenerem DIMAQ.

czytaj:   Max Cegielski, Artur Barciś i Krzysztof Materna dla Centrum Praw Kobiet

W strukturze K2 Precise przejmuje obowiązki lidera zespołu obsługującego działania digital marek należących do spółek DANONE: Danio, Danonki, Activia, Actimel, Fantasia i Żywiec Zdrój. Jego kompetencje mają pomóc w łączeniu możliwości i potencjału, jakie daje wykorzystanie danych w digitalu, z celami marketingowymi i biznesowymi klienta.

K2 Precise jest nową firmą w Grupie K2 i rozpoczęła działalność 12 marca. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Agencja pracuje dla takich marek jak: Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play.

czytaj:   W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *