Ulubione przez Polaków Berlinki zabierają głos. Okazją do tego jest rozpoczynająca się właśnie kampania autorstwa agencji Publicis, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji. Publicis wygrał przetarg na obsługę Berlinek w lipcu b.r.
„Berlinki to najpopularniejsza na rynku marka w swojej kategorii, uwielbiana za niepowtarzalny smak nadawany im przez najwyższej jakości mięso. Przed nami nie lada wyzwanie, ponieważ musimy się zmierzyć z produktem o silnej, ugruntowanej pozycji. Naszym zadaniem jest wzmocnienie wizerunku Berlinek jako produktu rodzinnego, przyjaznego i sympatycznego. Ta marka mówi sama za siebie, więc zdecydowaliśmy, że przekażemy głos samym Berlinkom – ich dialogi najlepiej oddadzą charakter tego wyjątkowego produktu.” – powiedział Maciej Lissowski Chief Operating Officer z agencji Publicis i dodał: „To nasz pierwszy projekt realizowany dla producenta Berlinek, firmy Animex, po wygraniu tegorocznego przetargu. Zwycięstwo zawdzięczamy m.in. bogatemu doświadczeniu w realizacji skutecznych kampanii dla branży spożywczej, które zapadły w pamięci Polaków.”
Na potrzeby akcji Publicis stworzył serię trzech spotów telewizyjnych. Dialogi parówek będą mogli śledzić widzowie stacji takich, jak: Polsat, BBC Entertainment, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, TV Puls, Mini Mini, Comedy Central Family i TVP.
Produkcją zajęły się domy produkcyjne Human Ark i Papaya. Obsługę medialną powierzono domowi mediowemu MEC.
źródło: mat. pras.