w

Berlinki mówią same za siebie

Berlinki mówią same za siebie

Ulubione przez Polaków Berlinki zabierają głos. Okazją do tego jest rozpoczynająca się właśnie kampania autorstwa agencji Publicis, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji. Publicis wygrał przetarg na obsługę Berlinek w lipcu b.r.

„Berlinki to najpopularniejsza na rynku marka w swojej kategorii, uwielbiana za niepowtarzalny smak nadawany im przez najwyższej jakości mięso. Przed nami nie lada wyzwanie, ponieważ musimy się zmierzyć z produktem o silnej, ugruntowanej pozycji. Naszym zadaniem jest wzmocnienie wizerunku Berlinek jako produktu rodzinnego, przyjaznego i sympatycznego. Ta marka mówi sama za siebie, więc zdecydowaliśmy, że przekażemy głos samym Berlinkom – ich dialogi najlepiej oddadzą charakter tego wyjątkowego produktu.” – powiedział Maciej Lissowski Chief Operating Officer z agencji Publicis i dodał: „To nasz pierwszy projekt realizowany dla producenta Berlinek, firmy Animex, po wygraniu tegorocznego przetargu. Zwycięstwo zawdzięczamy m.in. bogatemu doświadczeniu w realizacji skutecznych kampanii dla branży spożywczej, które zapadły w pamięci Polaków.”

Na potrzeby akcji Publicis stworzył serię trzech spotów telewizyjnych. Dialogi parówek będą mogli śledzić widzowie stacji takich, jak: Polsat, BBC Entertainment, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, TV Puls, Mini Mini, Comedy Central Family i TVP.

Produkcją zajęły się domy produkcyjne Human Ark i Papaya. Obsługę medialną powierzono domowi mediowemu MEC.

źródło: mat. pras.

Reprymendy wuja konstantego - kampania tyskiego

Reprymendy Wuja Konstantego – kampania Tyskiego

Słowa dają moc – kampania fundacji dzieci niczyje

Słowa dają moc – kampania Fundacji Dzieci Niczyje