w

Słowa dają moc – kampania Fundacji Dzieci Niczyje

Słowa dają moc – kampania fundacji dzieci niczyje

„Dziś nauczymy się wymowy słów: kocham Cię, córeczko” – taką kwestią rozpoczyna się jeden ze spotów radiowych emitowanych w ramach najnowszej kampanii Fundacji Dzieci Niczyje realizowanej pod hasłem „Słowa dają moc”. Akcja, którą przygotowała agencja reklamowa Publicis, ma na celu uświadomienie rodzicom, jak ważne są w wychowaniu dzieci pozytywne komunikaty. Działania komunikacyjne będą realizowane w radiu i prasie. Na potrzeby kampanii Publicis przygotował także naklejki i plakaty.

„Przygotowując tę akcję mieliśmy świadomość, że pochwały kierowane pod adresem dzieci dodają im skrzydeł – pozytywnej energii dającej poczucie akceptacji i wsparcia ze strony najbliższych. Z drugiej strony z badań przeprowadzonych przez Fundację Dzieci Niczyje wynika wyraźnie, że w naszym kraju jest jeszcze wiele do zrobienia w kwestii wychowania dzieci w pozytywnej atmosferze. Dlatego w kreacji przedstawiamy dzieci zamienione dobrym słowem w superbohaterów znanych z komiksów. Liczymy na to, że taki sugestywny obraz przekona wielu rodziców, że warto dzielić się dobrym słowem.” – powiedziała Joanna Bednarkiewicz z agencji Publicis.

Przygotowane przez agencję Publicis ogłoszenia prasowe z dziećmi w roli superbohaterów ukażą się w Gazecie Wyborczej. Dodatkowo na potrzeby kampanii Fundacja Dzieci Niczyje uruchomiła stronę www.słowadająmoc.fdn.pl zawierającą artykuły i porady dotyczące pozytywnej komunikacji w wychowaniu dzieci. W szkołach, przedszkolach i innych placówkach współpracujących z Fundacją Dzieci Niczyje pojawią ulotki, naklejki i plakaty

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Joanna Bednarkiewicz (Creative Group Head), Alex Boucher (Art Director), Marek Preiss (Senior Copywriter) oraz Agnieszka Mazur (Account Director) i Marika Kierzkowska (Account Executive). Fundację Dzieci Niczyje reprezentowali: Anna Karczewska (Specjalista ds. PR), Marta Skierkowska (Specjalista ds. PR).

Agencja Publicis współpracuje z Fundacją Dzieci Niczyje od trzech lat. W tym czasie zrealizowała cztery kampanie. Jedna z nich, zatytułowana „Bezpieczne dziecko w sieci” została nagrodzona złotem w konkursie GoldenDrum 2010 i brązem na festiwalu reklamy Cannes Lions w 2011 roku. Podczas gali na festiwalu KTR 2013 agencja odebrała trzy statuetki za kampanie dla fundacji: „Zagubine dziecko”, „Paski” oraz „Pomyśl, zanim wrzucisz”.

Partnerami kampanii Fundacji Dzieci Niczyje „Słowa Dają Moc” są: OAK Foundation, Peppermint, Netizens Digital Innovation House oraz Miasto Stołeczne Warszawa.

Patronat medialny sprawują: Gazeta.pl eDziecko, Naj, Tina, Mam dziecko, TTV.

źródło: mat. pras.

Berlinki mówią same za siebie

Berlinki mówią same za siebie

Serce i rozum liczą na zysk w kampanii publicis dla orange

Serce i Rozum liczą na zysk w kampanii Publicis dla Orange