Specom z Calvina Kleina z pewnością wydawało się, że kampania jeansów z udziałem bożyszcza nastolatek będzie hitem, i rzeczywiście była, ale wśród prześmiewców a nie sympatyków marki. Przy okazji siec obiegły mocno wyretuszowane zdjęcia piosenkarza z sesji zdjęciowej, na których za sprawą Photoshopa wyraźnie zmężniał, nie tylko powyżej, ale też powyżej pasa.
W tej sytuacji Bieber mógł zrobić tylko jedno – popłynąć z prądem i pokazać dystans do siebie, czego świetnym wyrazem jest parodia feralnej reklamy, w której zamiast seksownej Lary Stone towarzyszy mu komik Jeff Ross. Parodia promuje program komediowy „Justin Bieber Roast, który w kwietniu pojawi się na Comedy Central, również w Polsce. W show znani komicy będą drwić z piosenkarza, co on sam będzie musiał znieść z kamienną twarzą.
Parodię warto porównać z oryginałem: