w ,

Black Sex Energy

Black sex energy
foodcare.pl

Masz już wszystko? Czy może, przekornie, ciągle pragniesz więcej? Pieniądze, samochody, kobiety – to za mało? Podejmij wyzwanie! Nowy Black Sex energy – tylko dla odważnych. Mocny, męski smak, intensywna głęboka czerń energetyka – w stylowej matowej puszce. Sprawdź, jak działa mix afrodyzjaków Sexenergy, bo tauryna i kofeina – to za mało!

Dzięki unikatowej recepturze, niezwykłym walorom smakowym oraz czarnej barwie nowy BLACK SEXENERGY to gwarancja niesamowitych doznań. W jego składzie jest nie tylko kofeina i tauryna – bo te nie są wystarczające, by wejść do świata Premium.

Receptura napoju to również zioło Damiana, intensywnie pobudzający i zwiększający popęd seksualny afrodyzjak, którego zastosowanie odkryli już Indianie; schizandra, roślina od wieków stosowana w medycynie chińskiej, regenerująca i podnosząca sprawność fizyczną, a także stymulująca układ nerwowy oraz ekstrakt z korzenia żeń-szeń, aktywizujący siły witalne całego organizmu.

To swoista innowacja na rynku polskich energetyków, również dzięki ekstraktom z kultowego owocu pitahaja, wzbogaconego grenadiną, limetką oraz … odrobiną ostrego chilli. Trzeba być odważnym, by spróbować…

Premiera produktu już 12 września w sieci sklepów Żabka w rekomendowanej cenie promocyjnej 1,99 PLN za puszkę 250 ml.

Strategia marki: produkt będzie szeroko wspierany w IV kwartale br. kampanią 360°, materiałami POS oraz niekonwencjonalnymi ambientami i działaniami w internecie. Premierze produktu towarzyszy również konsumencka akcja na stronie www.blackpower.pl i na profilu marki na Facebooku pod nazwą „Black Energy Vip Club– ekskluzywny klub dla fanów marki BLACK”.


  1. Jak zbudować strategię marki?
  2. Natura górą: American Eagle bez retuszu i American Apparel z włosami łonowymi
  3. Żabka z Love Dogiem na Walentynki
  4. Prowadź się zdrowo – kampania, która daje mężczyznom do myślenia
Aplikacja gdzie jest moja kupa?

Aplikacja Gdzie jest moja kupa?

Mobilny boom – obiecujące perspektywy marketingowe w europie środkowo-wschodniej

Mobilny boom – obiecujące perspektywy marketingowe w Europie Środkowo-Wschodniej