Z początkiem października Magdalena Kostyszyn, autorka profilu Chujowa Pani Domu, poszerzyła swoją działalność o blog tematyczny.
„Blog to kolejna platforma – po profilach na Facebooku i Instagramie – którą razem z moją społecznością chcę rozwijać. O ile w mediach społecznościowych skupiam się na krótkich formach, komunikatach obrazkowych i udostępnianiu treści przesyłanych przez czytelników, o tyle na blogu chcę postawić na dłuższe, autorskie treści” – mówi Magdalena.
Serwis skierowany jest głównie do największej grupy docelowej blogerki, czyli kobiet w wieku 25-44, dlatego content tworzony będzie głównie pod kątem potrzeb tej grupy targetowej. Na blogu znajdą się treści dotyczące szeroko pojmowanej kobiecości: macierzyństwa, związków, kariery, w tym także sekcja promująca kobiece biznesy oraz artystyczne działania czytelników.
Równolegle z blogiem powstaje również oficjalny sklep, w którym do kupienia będą kubki, koszulki oraz inne gadżety sygnowane logo ChPD.
Uwielbiam CHPD!! Moze to dlatego, ze sama mam z nia tak wiele wspolnego! Musze sie pochwalic – juz kilka moich fotek i komentarzy trafilo na glowna na FB!
Pozdrawiam!:)