Przewodnik Content Marketingu to pierwsza obszerna publikacja na polskim rynku, której celem
jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z tym dynamicznie rozwijającym się
obszarem komunikacji. Publikacja powstała z myślą dostarczenia specjalistom digital marketingu
merytorycznego wsparcia opartego na wypracowanych przez przedstawicieli branży, zrzeszonych
pod auspicjami IAB Polska, standardów niezbędnych do prowadzenia etycznych i efektywnych
działań content marketingowych.
„ Z naszych obserwacji wynika, że z jednej strony rośnie świadomość i zainteresowanie content
marketingiem w Polsce, z drugiej nie są one do końca skorelowane ze zrozumieniem jego specyfiki” –
informuje Włas Chorowiec, prezes i założyciel LeadBullet S.A. oraz szef Grupy CM. I dodaje „podjęcie
prac nad stworzeniem Przewodnika, który ma być swoistym kompasem dla branży, jest naszym
wspólnym sukcesem i mam nadzieję kamieniem milowym w rozwoju content marketingu na polskim
rynku”
Przewodnik Content Marketingu opracowany został tak, aby przybliżyć content marketing wszystkim
tym, którzy są zainteresowani prowadzeniem efektywnych działań na tym polu. Autorzy poruszają
najistotniejsze kwestie związane z tą dziedziną, począwszy od pełnej definicji, poprzez analizę form
contentu, kanałów jego dystrybucji po zasady transparentności. Przewodnik, to lektura dla tych,
którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero zaczynają, ale także uzupełnienie wiedzy dla
osób doświadczonych w tym obszarze.
Przewodnik można pobrać ze strony: http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-content-
marketingu/