w ,

Content marketing poskromiony

Przewodnik Content Marketingu to pierwsza obszerna publikacja na polskim rynku, której celem

jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z tym dynamicznie rozwijającym się

obszarem komunikacji. Publikacja powstała z myślą dostarczenia specjalistom digital marketingu

merytorycznego wsparcia opartego na wypracowanych przez przedstawicieli branży, zrzeszonych

pod auspicjami IAB Polska, standardów niezbędnych do prowadzenia etycznych i efektywnych

działań content marketingowych.

„ Z naszych obserwacji wynika, że z jednej strony rośnie świadomość i zainteresowanie content

marketingiem w Polsce, z drugiej nie są one do końca skorelowane ze zrozumieniem jego specyfiki”

informuje Włas Chorowiec, prezes i założyciel LeadBullet S.A. oraz szef Grupy CM. I dodaje „podjęcie

prac nad stworzeniem Przewodnika, który ma być swoistym kompasem dla branży, jest naszym

wspólnym sukcesem i mam nadzieję kamieniem milowym w rozwoju content marketingu na polskim

rynku”

Przewodnik Content Marketingu opracowany został tak, aby przybliżyć content marketing wszystkim

tym, którzy są zainteresowani prowadzeniem efektywnych działań na tym polu. Autorzy poruszają

najistotniejsze kwestie związane z tą dziedziną, począwszy od pełnej definicji, poprzez analizę form

contentu, kanałów jego dystrybucji po zasady transparentności. Przewodnik, to lektura dla tych,

którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero zaczynają, ale także uzupełnienie wiedzy dla

osób doświadczonych w tym obszarze.

Przewodnik można pobrać ze strony: http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-content-
marketingu/

140811_przewodnik_cm_cover (1)

#splash z nagłówkami nie do ogarnięcia

#Splash z Nagłówkami Nie Do Ogarnięcia

Breaking bad w audi

Breaking Bad w Audi