To kolejny krok na drodze rozwoju porównywarki. Poza udostępnieniem dla kupujących inteligentnego systemu rekomendacji, możliwości bezpiecznego zakupu poprzez koszyk czy Programu Zaufane Opinie, Ceneo.pl wdraża serwisy z poradami dla kupujących.
Nowopowstałe serwisy tematyczne dają każdemu kupującemu możliwość odnalezienia dodatkowych inspiracji i porad związanych na przykład z: urządzaniem mieszkania, trendami modowymi, dbaniem o zdrowie, a nawet ekologicznym stylem życia.
– Zauważyliśmy, że nasz użytkownik już nie tylko odwiedza porównywarkę, by wyszukać najniższe ceny produktów, ale szuka także porad, inspiracji, dodatkowych informacji, które pomogą mu podjąć decyzję zakupową. Na Ceneo.pl znajduje się prawie 7 milionów produktów, użytkownik oczekuje od nas wskazania, które z nich są godne polecenia – mówi Monika Brandys pomysłodawczyni serwisów z poradami Ceneo.pl. – Już nie tylko opisy czy dobrej jakości zdjęcia produktów mają znaczenie przy wybieraniu towarów. Kupujący chcą dziś oglądać produkty w formie stylizacji, aranżacji i gotowych pomysłów na ich wykorzystanie. Dlatego też zdecydowaliśmy się na stworzenie nowej przestrzeni, w ramach której będziemy tego typu porady prezentować – wyjaśnia Brandys.
Gdzie szukać porad od Ceneo.pl?
Serwis związany z aranżacją wnętrz i designem, Wnętrza ze smakiem, to źródło ciekawych pomysłów i informacji, dla wszystkich tych, którzy szukają inspiracji na temat wyposażenia i wykańczania wnętrz. Modowy serwis – Kraina stylu – dostarcza inspiracji w kwestii ubioru dla pań i panów, porad o łączeniu dodatków oraz informuje o najnowszych trendach w modzie. Kolejny serwis poświęcony zdrowemu stylowi życia i urodzie: Dbam o siebie, na którym poza poradami jak wyglądać pięknie i czuć się zdrowo, można znaleźć informacje o sprzęcie sportowym czy porady psychologiczne. Eko miszmasz jest tymczasem skarbnicą wiedzy o ekologicznych trendach i nowinkach o tej tematyce. Można w nim znaleźć informacje na przykład o tym, w jaki sposób oszczędzać gotując, czy jak zrobić biżuterię z recyklingowych produktów. Każdy z serwisów jest zintegrowany z kanałami mediów społecznościowych, w których można znaleźć dodatkowe, tematyczne galerie zdjęć produktów, ich aranżacji czy stylizacji.
Serwisy tematyczne cieszą się rosnącą popularnością wśród kupujących, dlatego już dzisiaj Ceneo.pl zapowiada intensywne prace nad kolejnymi.
źródło: mat. pras.