Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jak powstała kampania Ceneo.pl

Jak powstawała kampania Ceneo.pl? 250 aktorek i aktorów na castingu, 35 osób przez całą dobę na planie filmowym, zabytkowy, różowy Cadillac, prawdziwy klasztor i kilka zakonnych habitów potrzebnych było do przygotowania kampanii wizerunkowej Ceneo.pl.

Wszystko po to aby pokazać, że z zakupów w serwisie Ceneo.pl z powodzeniem korzystać może każdy, bez względu na płeć, zainteresowania czy wykonywany zawód. Końcowe efekty tego przedsięwzięcia można oglądać w wielu miejscach podczas trwającej od października kampanii wizerunkowej Ceneo.pl.


Tradycyjny spot reklamowy trwa zazwyczaj nie dłużej niż kilkadziesiąt sekund. Wydawać mogłoby się więc, że jego realizacja zajmie co najwyżej kilka godzin. Nic bardziej mylnego – mówi Agnieszka Pająk z serwisu Ceneo.pl. – Przy realizacji spotu Ceneo.pl pracowała bardzo duża grupa osób przez okrągłe 24 godziny. Było to niemałe przedsięwzięcie organizacyjne. Dla przykładu ponad 5 godzin prace trwały na moście Siekierkowskim w Warszawie, a na kilka kolejnych godzin zaburzyliśmy spokojne życie braci zakonnych – dodaje.

To pierwsza kampania serwisu Ceneo.pl na tak dużą skalę. Dział Marketingu Ceneo.pl tworzył ją przy współpracy z agencją Opcom i domem mediowym Starcom oraz Działem Zakupu Mediów Grupy Allegro.


źródło: ceneo.pl

czytaj:   Barbara Boszczyk jako Communications Manager zajmie się obsługą Grupy TVN w Starcomie