w

Converse dołącza do grona klientów K2 Media

Agencja mediowa K2 Media, należąca do Grupy K2, rozpoczęła współpracę z marką Converse, z portfolio firmy Amersport. K2 Media odpowiada za kampanię CLASHWALL.

Od kwietna br. zespół K2 Media wspiera akcję CLASHWALL, organizowaną przez Converse. Działania łączą świat digital i offline. W ramach kampanii wykorzystane zostaną różne kanały social media, tj. Instagram, Twitter oraz Facebook, których zawartość będzie się płynnie uzupełniała.

Celem akcji CLASHWALL jest dodanie koloru Warszawie. Ilustrator Dawid Ryski, na podstawie inspiracji płynących poprzez kanały social media, stworzy mural na ścianie warszawskiej kamienicy przy ulicy Brackiej. Każdy może mieć wpływ na to, co powstanie na muralu. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy podzielić się swoim pomysłem lub inspiracją na kanale Twitter używając hashtagów: #CLASHWALL #WARSAW lub dodać zdjęcie kojarzące się z pozytywną energią CONVERSE, wrzucić je na swój profil na Instagram i opisać hashtagiem #CLASHWALL #WARSAW. Zakończenie akcji przewidywane jest na koniec maja br. Za komunikację projektu odpowiada agencja Konkret PR, natomiast za wykonanie muralu Good Looking Studio.

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych klientów firmy należą: Nutricia, Orlen, Play, Storck, Amway, Meritum Bank, Leroy Merlin, Provident, PZU, Sanofi-Aventis, Nepentes Pharma, Telepizza, BZ WBK, Grupa Medicover, Getin Bank, Carrefour, LG.

Źródło: mat. pras.

Polska godzilla mistrzem kreatywności

Polska Godzilla mistrzem kreatywności

Jwt warszawa autorem spotów wspierających promocję carlsberg „where’s the party? ”

JWT Warszawa autorem spotów wspierających promocję Carlsberg „Where’s the party?”