JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT) przygotowało spoty telewizyjne wspierające polską odsłonę kampanii „Where’s the party?”. 30-sekundowe spoty będą wspierały trwający od maja do października konkurs.
Spoty pokazują grupę przyjaciół przygotowujących się do zabawy na najlepszych imprezach świata rozkręcanych przez Carlsberg. Reklamy będą emitowane w telewizji i internecie.
Kampania telewizyjna wspiera trwający 6 miesięcy konkurs, w którym fani piwa Carlsberg mogą wygrać wyjazd dla siebie i swoich przyjaciół na imprezy w Brazylii, Tajlandii oraz Wielkiej Brytanii. Na stronie whereistheparty.pl użytkownicy odpowiadają na pytania związane z ich oczekiwaniami odnośnie imprez w wybranych lokalizacjach. Liczy się kreatywność, ale i refleks, bo kolejnym etapem interaktywnej zabawy jest odnalezienie konkretnego miasta na wirującej kuli ziemskiej.
Spoty reklamowe są kolejną realizacją agencji dla marki Carlsberg. Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez JWT Warszawa w styczniu 2014 r.
Projekt strony i działania BTL zostały przygotowane przez agencję Polymus.
Źródło: mat. pras.