w

JWT Warszawa autorem spotów wspierających promocję Carlsberg „Where’s the party?”

JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT) przygotowało spoty telewizyjne wspierające polską odsłonę kampanii „Where’s the party?”. 30-sekundowe spoty będą wspierały trwający od maja do października konkurs.

Spoty pokazują grupę przyjaciół przygotowujących się do zabawy na najlepszych imprezach świata rozkręcanych przez Carlsberg. Reklamy będą emitowane w telewizji i internecie.

Kampania telewizyjna wspiera trwający 6 miesięcy konkurs, w którym fani piwa Carlsberg mogą wygrać wyjazd dla siebie i swoich przyjaciół na imprezy w Brazylii, Tajlandii oraz Wielkiej Brytanii. Na stronie whereistheparty.pl użytkownicy odpowiadają na pytania związane z ich oczekiwaniami odnośnie imprez w wybranych lokalizacjach. Liczy się kreatywność, ale i refleks, bo kolejnym etapem interaktywnej zabawy jest odnalezienie konkretnego miasta na wirującej kuli ziemskiej.

Spoty reklamowe są kolejną realizacją agencji dla marki Carlsberg. Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez JWT Warszawa w styczniu 2014 r.

Projekt strony i działania BTL zostały przygotowane przez agencję Polymus.

Źródło: mat. pras.

Converse dołącza do grona klientów k2 media

Converse dołącza do grona klientów K2 Media

Szymon holcman dołącza do zespołu warszawskiego studia animacji i postprodukcji human ark

Szymon Holcman dołącza do zespołu warszawskiego studia animacji i postprodukcji Human Ark