Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Cut The Mustard przejmuje media społecznościowe marki Iwostin

Grupa Sanofi poszerza zakres współpracy z agencją Cut The Mustard. W marcu ubiegłego roku agencja wygrała przetarg na ideę kreatywną i wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla dermokosmetyków Iwostin. Teraz odpowiadać będzie również za komunikację w mediach społecznościowych.

Od stycznia Cut The Mustard realizuje działania z zakresu kreacji contentu, social media managementu, community managementu oraz wdrażania aktywacji specjalnych w social mediach.

czytaj:   40 – tyle znaków powinien mieć post na Facebooku

W ubiegłym roku agencja zrealizowała dwie kampanie – dla linii przeciwzmarszczkowej Iwostin Estetic oraz przeciwtrądzikowej Iwostin Purritin. W ramach kampanii agencja była odpowiedzialna m.in za wyprodukowanie dwóch digital video, stworzenie key visuali, współpracę z influencerami oraz komunikację w social mediach.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, British Automotive Polska, Dawtona czy Happy Color.