w

Cut The Mustard przejmuje media społecznościowe marki Iwostin

Cut the mustard przejmuje media społecznościowe marki iwostin

Grupa Sanofi poszerza zakres współpracy z agencją Cut The Mustard. W marcu ubiegłego roku agencja wygrała przetarg na ideę kreatywną i wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla dermokosmetyków Iwostin. Teraz odpowiadać będzie również za komunikację w mediach społecznościowych.

Od stycznia Cut The Mustard realizuje działania z zakresu kreacji contentu, social media managementu, community managementu oraz wdrażania aktywacji specjalnych w social mediach.

W ubiegłym roku agencja zrealizowała dwie kampanie – dla linii przeciwzmarszczkowej Iwostin Estetic oraz przeciwtrądzikowej Iwostin Purritin. W ramach kampanii agencja była odpowiedzialna m.in za wyprodukowanie dwóch digital video, stworzenie key visuali, współpracę z influencerami oraz komunikację w social mediach.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, British Automotive Polska, Dawtona czy Happy Color.

Ponad 770 tys. Zł od mastercard dla wielkiej orkiestry świątecznej pomocy

Ponad 770 tys. zł od Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Cut the mustard

Cut the Mustard wygrywa przetarg na prowadzenie kanałów social media H&M na 5 rynkach