Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Grupa K2 wzmacnia zespół K2 Social

Michał Sławiński dołączył do Grupy K2 obejmując stanowisko Social Media Innovation Directora i będzie wspierał działania social media dla klientów Grupy w zakresie strategii, kreacji i innowacji. Swoją wiedzą wzmocni projekty realizowane przez ośmioosobowy zespół K2 Social, prowadzony przez Katarzynę Zadworny.

Michał dotychczas kierował działem social w agencji The Digitals, a wcześniej w EVO. Organizuje popularne w branży social media spotkania z cyklu „Czwartki Social Media”. Współtworzy School of New Media, gdzie uczy posługiwania się nowymi mediami i zdobywania kluczowych kompetencji w obszarze social.

czytaj:   Smak nabiera kształtu w interaktywnej kampanii Żywca

K2 Social to zespół specjalistów i pasjonatów mediów społecznościowych, funkcjonujący w ramach Grupy K2. W ostatnich miesiącach projekty realizowane przez K2 Social znajdują się w czołówce rankingu Fanpage Trends (Sotrender). Do grona klientów K2 Social należą marki: Cappy, Costa Coffee, Desperados, Golden Rose, Heineken, Iwostin, Monolith, Polpharma, Sphinx, Sznaps de Luxe. W swoich działaniach K2 Social stawia na kontent video oraz na realizacje ekosystemowe.

czytaj:   K2 autorem aplikacji mobilnej „Kulturysta” dla PZU

Źródło: mat. pras.