Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Każdy może być inwestorem

Czy rosyjskie embargo na polskie jabłka wpłynie na sytuację przeciętnego Kowalskiego? W co inwestować, aby efektywnie pomnażać swój kapitał, niekoniecznie grając na giełdzie? Na co zwracać uwagę podczas poszukiwania kredytu hipotecznego czy mikropożyczki? Rzetelnej odpowiedzi na te pytania mogą udzielić specjaliści biegli w meandrach gospodarki i finansów. Gdy mowa o tłumaczeniu takich treści laikom, konieczna jest nie tylko znajomość rzeczy, ale też przystępny język, który skłania coraz większą liczbę Polaków do przeglądania portali inwestycyjnych na własną rękę.

Dzięki informacjom umieszczanym w sieci i zdolności ich właściwej interpretacji każdy może zostać własnym doradcą giełdowym lub finansowym. W ten sposób możemy nie tylko grać o duże stawki, ale też mądrze zarządzać niewielkim majątkiem i pomnażać go powoli, ale systematycznie. Wiedzę pomocną w tej kwestii można uzyskać na Inwestycje.pl, niezależnym portalu finansowo-gospodarczym, który dostarcza informacji nie tylko dla biznesmenów, managerów i kadry zarządzającej, ale także wszystkich poszukujących wiedzy o możliwościach zarządzania finansami osobistymi.

czytaj:   8 milionów dla szafiarki. Chiara Ferragni zamieniła bloga w biznes

W przełożeniu informacji eksperckich na język przystępny każdemu serwis Inwestycje.pl wspiera agencja marketingowa Artivia.pl, która w ramach świeżo nawiązanej współpracy odpowiada za dostarczanie codziennej porcji aktualnych informacji oraz porad z obszaru finansów. Znajomość aktualnych zmian prawnych i rynkowych jest niezwykle ważna z punktu widzenia każdego inwestora, zarówno rekina branży, jak i chętnego do wypłynięcia na jej wody po raz pierwszy.

czytaj:   Polskie gry na konsolę, które zachwyciły świat

– Posiadanie przynajmniej podstawowej wiedzy z zakresu finansów staje się koniecznością, chociażby w takich sytuacjach jak wybór między ZUS a OFE. Współpraca Artivii i serwisu Inwestycje.pl wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom – mówi Anna Sołowska-Łabaz, prezes zarządu Inwestycje.pl.

– Zadaniem Artivia.pl jest dostarczanie czytelnikom serwisu treści atrakcyjnych z punktu widzenia każdego odbiorcy. Nawet informacje o tak dużym stopniu specjalizacji można przedstawić w sposób jasny i przystępny, dzięki czemu także laik będzie mógł je odnieść do własnej sytuacji – dodaje Rafał Tomkowicz, dyrektor zarządzający Artivia.pl

Współpraca Artivii i serwisu Inwestycje.pl obejmuje również tworzenie treści dla Dziennika Przedsiębiorcy, takich jak raporty i przewodniki powiązane z tematyką finansową w kontekście biznesowym.

czytaj:   Dobry brief: 5 kroków do udanej komunikacji z twórcą twojego logo

Artivia.pl

Artivia.pl to internetowa agencja marketingowa, skupiająca osoby posiadające doświadczenie i wiedzę ze wszystkich obszarów marketingu online. Pomaga klientom angażować odbiorców i budować długotrwałe relacje poprzez strategie i koncepcje marketingowe wykorzystujące głównie social media, content marketing oraz wiedzę z zakresu SEM i SEO. Artivia.pl dostarcza bazy wiedzy, treści poradnikowe i reporterskie, wywiady, zdjęcia, fotoreportaże, materiały graficzne, wideo i audio. Stanowi też wsparcie dla agencji PR oraz agencji interaktywnych.