w

Foodsi x Restaurant Week x FREE NOW we wspólnej misji less waste!

Foodsi

Wiosenna kampania Foodsi wystartowała! A jej owocem jest współpraca z Restaurant Week i FREE NOW. Przyjaciele Foodsi łączą siły we wspólnej misji less waste. 

W marcu wystartowała smakowita kampania Foodsi. Na przystankach oraz w przestrzeni miejskiej w Warszawie i Poznaniu, będzie można zaobserwować kontynuację kampanii „Tu się nie marnuje”. Tym razem kreskówkowy key visual zastąpiły zdjęcia pysznego jedzenia. Poza outdoorem do komunikacji wykorzystane zostaną media społecznościowe, YouTube, performance marketing, influencerzy oraz działania PR. Całą identyfikację wizualną opracował Zespół Foodsi.

Już na początku kwietnia podczas wiosennego spaceru po ul Koszykowej, będzie można natknąć się na interaktywny kolorowy mural. Spacerowicze będą mogli przejrzeć się w krzywym zwierciadle, a także zeskanować kod QR, który przeniesie ich do instagramowego filtra w postaci gry. A reszta niech pozostanie niespodzianką!

Tej wiosny Foodsi kontynuuje przekaz „Tu się nie marnuje”, zwracający uwagę na problem marnotrawienia jedzenia, a dodatkowo zachęca do dbania nie tylko o planetę, ale również o własne samopoczucie. Po paczkę najlepiej udać się przy okazji spaceru, przejażdżki na rowerze, codziennego joggingu czy wszelkich innych aktywności fizycznych.

Natomiast ekologiczne środki transportu takie jak elektryczne hulajnogi to świetny sposób na odebranie paczki-niespodzianki w lokalach, które znajdują się w dalszych częściach miasta. Do tego właśnie zachęca FREE NOW. 

FREE NOW z Foodsi łączy nie tylko cel, jakim jest ułatwianie codziennego życia mieszkańców miast, ale także aktywne promowanie wśród nich zrównoważonych wyborów. Cieszymy się, że znajdujemy się w gronie marek zaprzyjaźnionych z Foodsi, ponieważ nasze platformy się idealnie uzupełniają. Użytkownikom Foodsi zaoferujemy promocyjne przejazdy autami i hulajnogami z FREE NOW jako wygodny i szybki sposób na odebranie paczek z uratowanymi posiłkami — opowiada Izabela Skonieczna, Dyrektorka Marketingu FREE NOW.

Dodatkowo w tej edycji dzięki współpracy z Restaurant Week, użytkownicy aplikacji Foodsi po zakupie paczki będą mogli skorzystać z rabatu w wysokości 15 zł na festiwalową rezerwację. Wystarczy wejść w zakładkę „Zamówienia” i kliknąć ostatnią rezerwację.

Restaurant Week i Foodsi połączyła miłość do pysznego jedzenia oraz ekologii. Foodsi zostało Partnerem Merytorycznym tegorocznej edycji Festiwalu. W ramach akcji #pakujeniemarnuje goście festiwalowi zachęcani są, aby poprosić o zapakowanie niedojedzonego dania na wynos. Dzięki edukowaniu i oswajaniu bywalców restauracji z tą praktyką marnowanie jedzenia zmniejsza się jeszcze bardziej, a goście mogą cieszyć się dłużej pysznymi smakami. – tłumaczy Monika Kamińska, Dyrektor Marketingu Restaurant Week.

 

Jeden komentarz

    My rodzice dzieci trans kampania spoleczna

    Rusza kampania społeczna My, Rodzice dzieci trans

    Magazyn świerszczyk

    Magazyn Świerszczyk z nową ofertą reklamową