Wystartowała X edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny.
Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i best Genius (nagroda specjalna).
Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 marca za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.
Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:
- Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide
- Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
- Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
- Bartek Klimaszewski |BBDO
- prof. Renata Nestorowicz | Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
- Adam Nowakowski | Meta
- Ewa Opach | IAB Polska
- Jan Szlak | Marketing przy Kawie
- Mikołaj Stefański | VMLY&R
- Maciej Twardowski | Ogilvy Poland
- Paweł Wielkopolan | Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Ogłoszenie wyników nastąpi 22 kwietnia 2022 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.
Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl