w

Green Parrot dla Ceramika Paradyż

Green parrot

Ceramika Paradyż wybrała agencję Green Parrot do kompleksowego wsparcia marketingowego w formule 360 stopni. Polska firma obecna na 50 rynkach zagranicznych rozwija swoje technologiczne zaplecze i planuje kolejne projekty.

Polska firma Ceramika Paradyż już od 33 lat na europejskim rynku buduje swoją pozycję w branży płytek ceramicznych. W ostatnich latach spółka rozpoczęła aktywną działalność w Niemczech, stawia na nowe technologie produkcyjne, aktywnie angażuje się w działania CSR i planuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Niedawno Ceramika Paradyż nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich projektantek, Gosią Baczyńską, aby tworzyć jeszcze lepsze produkty dla swoich klientów.

Szukaliśmy marketingowego partnera z technologicznym zapleczem i know-how, który dobrze zrozumie nasz biznes” – powiedział Piotr Krawczyk, zastępca dyrektora marketingu Ceramiki Paradyż – “Z zespołem Green Parrot od pierwszych spotkań czuliśmy, że wspólnie możemy wdrożyć naprawdę innowacyjne w naszej branży rozwiązania. Doceniamy partnerskie podejście, maksymalne zaangażowanie i szerokie spojrzenie na naszą markę, dzięki którym łatwiej nam wyjść poza utarte schematy branży i całego polskiego rynku.

Agencja Green Parrot w Ceramice Paradyż będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • opracowanie strategii marketingowej i knowledge sharing wspólnie z zespołem klienta,

  • komunikację marki w social mediach,

  • realizację kampanii performance marketing i paid media,

  • zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań marketing automation.

Grzegorz góreckiW Green Parrot od zawsze dążyliśmy do tego, aby kompleksowo wspierać i rozwijać marki wspólnie z naszymi klientami.” – opowiada Grzegorz Górecki, head of business development, odpowiedzialny za ten projekt – “Współpraca z Ceramiką Paradyż jest świetnym dowodem na to, że te kilkanaście lat gromadzenia wiedzy, kompetencji i doświadczeń potrafimy zamieniać w konkretne, realne, policzalne efekty finansowe i wizerunkowe: w social mediach, w kampaniach płatnych czy dzięki marketing automation.

Meta tworzy nowe narzędzia, aby ułatwić twórcom rozwijanie biznesów na facebooku i instagramie

Meta tworzy nowe narzędzia, aby ułatwić twórcom rozwijanie biznesów na Facebooku i Instagramie

Polacy chętnie kupują z zagranicznych e-sklepów

Polacy chętnie kupują z zagranicznych e-sklepów