Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

H2O Creative dla marki Schweppes

„POCZUJ RÓŻNICĘ” – to hasło tegorocznej kampanii, będącej częścią planu konsekwentnego budowania wizerunki marki i zmiany jej percepcji wśród konsumentów napojów gazowanych. Agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, koncept kreatywny, stworzenie materiałów oraz wdrożenie w środowisku off i online. Działania wystartowały w połowie marca.  

To kolejna kampania w portfolio H2O Creative, w której agencja efektywnie zmienia pozycjonowanie produktu na polskim rynku. Schweppes, przez lata kojarzony wyłącznie z jednym wariantem tonicu, od kilku sezonów stawia na podkreślenie różnorodności i soczystości owocowych smaków, dostępnych pod logiem marki. Tegoroczna kampanii pokazuje, że marka odpowiada na indywidualne preferencje każdego z nas i zapewnia intensywne doznania smakowe.

Na potrzeby komunikacji agencja wykreowała tzw. Koło Smaku, które przewija się we wszystkich materiałach oraz kanałach. Dzięki kołu każdy konsument z łatwością może zidentyfikować, który z wariantów Schweppes najlepiej odpowie na jego potrzeby, bazując na uniwersalnych pojęciach smaku wytrawnego i delikatnie słodkiego oraz klasycznego i owocowego.

W ramach kampanii H2O Creative postawiło na skuteczny mix narzędzi off- i on-line. W formacie video, obok 8” billboardów sponsorskich w TV, pojawiły się także 30”: https://www.youtube.com/watch?v=vaVQ0tLXVNE na VOD oraz aż 7 wersji bumperów na kanale YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJMUnQWN-UDryN6vlK2va7klfSfpNFyBh

Elementy kampanijne pojawią się także w środowisku digitalowym oraz w social mediach, za które odpowiada zespół agencji.

Tradycyjnie już dla marki silny nacisk został postawiony na komunikację in-store. Różnorodne formaty materiałów POS, dostosowane do indywidualnych potrzeb punktów sprzedaży, mają za zadanie budować świadomość szerokiego range’u smaków, przede wszystkim soczystych i smakowitych owocowych wariantów.

–  Działania dla Schweppes to kolejny projekt w portfolio agencji, w którym celem jest konsekwentne budowanie lub wzmocnienie pozycji marki na rynku. Po świetnych wynikach zeszłorocznej kampanii budującej świadomość,  kontynuujemy wcześniej obrany kierunek. Po raz kolejny Klient zaufał efektywności komunikacji wielokanałowej, w której zasięgowa komunikacja instore i TV doskonale uzupełnia się z budowaniem zaangażowania w kanałach online Liczymy na to, że i tym razem wyniki sprzedażowe potwierdzą słuszność obranej przez nas strategii – podkreśla Michał Tomaszuk, CEO agencji.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz ich wdrożenie odpowiada H2O Creative.

Dodaj komentarz