Już po raz drugi H2O Creative zrealizuje kampanię employer brandingową dla giganta z branży konsultingowej. Kampania obejmie aż 30 krajów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Wygrany przez H2O przetarg oznacza kontynuację zeszłorocznej strategii komunikacji, jednak w nowej odświeżonej odsłonie. Działania w środowisku digitalowym i offline’owym wystartują z początkiem kwietnia br.
W czasach rosnącego znaczenia inteligentnych maszyn i cyfrowych technologii, PwC wciąż stawia na unikatowe cechy ludzkie. Zeszłoroczna kampania okazała się wielkim sukcesem, dlatego aby przyciągnąć do siebie najlepszych, firma postanowiła kontynuować szeroko zakrojoną komunikację skierowaną do młodych zdolnych, którzy poszukują miejsca, gdzie będą mogli rozwijać swój talent i budować klarowną ścieżkę kariery.
PwC za pośrednictwem agencji zintensyfikuje działania w digitalu, w tym social mediach, oraz odświeży komunikację w kanałach offline. W nadchodzących miesiącach możemy spodziewać się dalszego ciągu aktywacji bazującej na haśle „Be a game changer”, której fundamentem będzie sześć różnych key visuali skupiających się na unikatowych ludzkich umiejętnościach. Podobnie jak w ubiegłym roku motywem przewodnim obrazów będzie zabawa perspektywą i fotografią, co jak potwierdziły wyniki wzbudza zainteresowanie i sprawia, że trudno przejść obok nich obojętnie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Performance Media