Marka Hotpoint postanowiła w niestandardowy sposób zaprezentować warszawiakom swoją najnowszą, innowacyjną pralkę, która w jednym cyklu pierze odzież białą i kolorową bez obawy zafarbowania. Zrobiła to za sprawą tanecznego flashmobu, zrealizowanego w centrum stolicy. Tancerze ubrani w kolorowe koszulki i tancerki w białych T-shirtach stworzyli układ, który nawiązywał do wirującego bębna pralki.
Najnowsza pralka marki Hotpoint to całkowita nowość na polskim rynku. Pozwala na pranie w jednym cyklu ubrań białych i kolorowych, nie powodując ich zafarbowania. Wszystko dzięki technologii Direct Injection, która sprawia, że detergent zostaje przekształcony w specjalny mus o sile piorącej wyższej o 60% w porównaniu do środków stosowanych w standardowych pralkach. W rezultacie można obniżyć temperaturę prania do 20° C, uzyskując te same efekty co w 40° C i prać razem ubrania białe i kolorowe.
Marka postanowiła w niestandardowy sposób zademonstrować efekty działania swojego nowego produktu, dlatego zorganizowała flashmob z udziałem profesjonalnych tancerzy i tancerek. Pod koniec września, w piątkowe przedpołudnie tancerze pojawili się na tzw. patelni, w samym centrum Warszawy i odtańczyli taniec bieli i koloru.
Tancerki w białych T-shirtach i tancerze w kolorowych koszulkach najpierw popisywali się przed sobą, prezentując swoje taneczne umiejętności, po to by na koniec połączyć je w tańcu i stworzyć symboliczny bęben pralki, w którym biel miesza się z kolorem. Flashmob spotkał się z dużym zainteresowaniem warszawiaków i turystów. Wiele osób przystawało, robiło tancerzom zdjęcia i filmowało ich taniec. Efekt końcowy można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=4ylJT5TQZRA
To nie jedyne działanie promujące nową pralkę marki Hotpoint. Urządzenie, dzięki potwierdzonej skuteczności prania w niskiej temperaturze, jest idealnym rozwiązaniem dla delikatnych tkanin, w tym bielizny i rajstop. Dlatego Hotpoint nawiązał współpracę z marką Gatta i zorganizował specjalną promocję. Do końca października, robiąc zakupy w salonach Gatta, na kwotę min. 50 zł, można wygrać jedną z 10 innowacyjnych pralek marki Hotpoint.
Pralka jest także promowana za pośrednictwem kampanii prasowej, realizowanej od września do listopada w najważniejszych tytułach kobiecych, wnętrzarskich i tygodnikach opinii (m.in. Twój Styl, Cztery Kąty, Polityka).
Kolejnym wyróżnikiem nowej pralki – poza wspomnianym jednoczesnym praniem bieli i koloru – jest usuwanie ponad 100 plam w temperaturze 20° C. Plamy z trawy, buraczków, atramentu, dzięki pralce Hotpoint, nie będą już żadnym problemem. Jeśli jednak chcielibyśmy usunąć je domowym sposobem, pomocna będzie strona www.sposobnaplamy.pl, stworzona specjalne na potrzeby promocji nowej pralki. Znaleźć tam można wiele skutecznych sposobów na uporczywe plamy i więcej informacji na temat nowej pralki Hotpoint.
Dodatkowe informacje o produktach marki dostępne są na stronie internetowej www.hotpoint.pl.