w

IKEA ożywia dziecięce marzenia

Ikea ożywia dziecięce marzenia

IKEA zachęca dzieci do udziału w wyjątkowym konkursie, który realizowany jest równolegle we wszystkich sklepach IKEA na całym świecie. Jego główną ideą jest narysowanie przez maluchy ich wymarzonego pluszaka, który będzie miał szansę stać się prawdziwym – takim ze sklepowej półki. Powstałe na podstawie dziecięcych projektów pluszaki, już w przyszłym roku trafią do sklepów IKEA jako kolekcja limitowana i podobnie jak pozostałe, będą pomagać w ramach kolejnej edycji akcji „Pluszaki dla Edukacji”. Konkurs jest otwarty dla wszystkich dzieci w wieku do 12 lat. Potrwa do 7 grudnia 2014 roku.

Konkurs realizowany będzie za pośrednictwem dwóch platform – internetowo i stacjonarnie. Wszyscy zainteresowani mogą poprzez stronę internetową zgłosić pracę swojej pociechy. Wystarczy wejść na www.ikea.pl/pluszakidlaedukacji i za pomocą dostępnej tam aplikacji, przesłać rysunek dziecka w formacie elektronicznym. Przez cały okres trwania konkursu, we wszystkich sklepach IKEA organizowane będą także weekendowe warsztaty rysunkowe, podczas których dzieci pod okiem animatorek stworzą swoje wymarzone pluszaki. Następnie, za zgodą rodziców, prace te zostaną zgłoszone w konkursie.

Konkurs na miarę dziecięcych marzeń

Rodzice, którzy zgłoszą pracę konkursową poprzez stronę IKEA, otrzymają mailowe potwierdzenie w postaci dyplomu dla dziecka, będącego podziękowaniem za udział w zabawie. Uzyskają też link do pracy swojej pociechy, którym będą mogli pochwalić się wśród rodziny i przyjaciół. Na stronie powstanie też galeria rysunków, więc każdy będzie mógł zobaczyć o jakich pluszakach marzą dzieci.

Konkurs rozwijający empatię

Najciekawsze prace konkursowe, wybrane w każdym z państw, trafią do centrali IKEA w Szwecji, gdzie spośród wszystkich nadesłanych rysunków wyłonionych zostanie 10 najciekawszych. Pluszaki te zostaną „ożywione”, by stać się bohaterami przyszłorocznej akcji „Pluszaki dla Edukacji” – mogą więc zostać ulubioną przytulanką milionów maluchów, ale też pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom z najuboższych regionów świata. Ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, IKEA Foundation przeznaczy bowiem 1 euro na rzecz programów edukacyjnych UNICEF i Save The Children.

Taki mały pluszak, a tak wiele może

Dzięki jednemu pluszakowi (1 euro) finansowane są np. zestawy szkolne dla dzieci w krajach, gdzie UNICEF wdraża programy edukacyjne. Za 1 maskotkę można więc kupić np. 3 zeszyty lub 46 ołówków, dzięki którym dzieci mogą nauczyć się pisać. Jak wiadomo – siła tkwi w jedności – dlatego już 4 pluszaki pozwalają na znacznie więcej – można dzięki nim sfinansować całą wyprawkę szkolną dla 1 malucha (na podstawie danych UNICEF).

Pięciu wspaniałych

Najnowsza kolekcja pluszaków IKEA składa się z bohaterów baśni „Żabi książę”, która opowiada historię Księcia Karola, zamienionego w żabę przez Gderliwą Wróżkę. Bohaterska Księżniczka Klara robi wszystko, co w jej mocy, aby odnaleźć i uratować swojego przyjaciela.

Książeczka oraz maskotki są już dostępne w ofercie IKEA i wspierają akcję „Pluszaki dla Edukacji”. Wśród uroczych przytulanek z Bajkowego Lasu znaleźć można Księżniczkę Klarę, Mądrą Sowę, Wesołą Myszkę, Czerwonego Kapturka i głównego bohatera opowieści – Żabiego Księcia. Wszystkie pluszaki są przyjazne dla dzieci, nie zawierają niebezpiecznych elementów – takich jak np. guziki i wykonane zostały z bezpiecznych materiałów. Pluszowa zabawka lub książeczka może być wyjątkowym, świątecznym prezentem dla naszej pociechy – zwłaszcza, że posiada pozytywną moc – pomaga nieść radość dzieciom, nie tylko w odległych częściach świata, ale też w Polsce.

Lokalne zbiórki pluszaków

Jak co roku w okresie przedświątecznym, w sklepach IKEA w całej Polsce, klienci mogą podarować kupionego pluszaka nie tylko swoim dzieciom, ale także małym pacjentom i podopiecznym fundacji, zostawiając go w specjalnym pojemniku ustawionym w sklepie. Każdy sklep przeznacza pluszaki dla lokalnej organizacji, z którą współpracuje. W ubiegłym roku zebranych zostało ponad 8 tysięcy pluszaków. Mamy nadzieję, że w tym roku będzie ich jeszcze więcej.

Źródło: mat.pras

Raport akcji "kupuję w internecie"

Raport akcji „Kupuję w internecie”

40 – tyle znaków powinien mieć post na facebooku

40 – tyle znaków powinien mieć post na Facebooku