Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

InStars – nowy brand Streetcom

Streetcom wprowadza do swojej oferty nową markę. InStars, jest odpowiedzią na potrzeby klientów oczekujących sprawnej obsługi i szybkich, ale jakościowych efektów. Nowością na rynku jest gwarancja otrzymania jakościowych produktów  w postaci opinii, contentu lub zasięgu influencerów.

InStars jest skierowany do klientów korzystających z influencer marketingu, którzy  są zainteresowani szybkim zebraniem opinii w sieci oraz akcjami z influencerami  na Instagramie, Facebooku czy TikToku. Dodatkowo InStars to wyjątkowa gwarancja: klient nie płaci za przygotowanie i realizację kampanii – płaci za efekty – komentuje Matylda Szymalska, CEO Streetcom. Szybkość to drugi, po gwarancji benefit tej usługi. InStars może wystartować i dać efekty w ciągu kilku dni.

Nie jest to możliwe w przypadku złożonych kampanii premium, takich jak klasyczny product seeding, które wymagają specjalnej rekrutacji, kreacji, produkcji i często są rozbudowane o szereg dodatkowych działań promocyjnych, komunikacyjnych czy wsparcia sprzedaży – dodaje Szymalska.

InStars jest niezależną strukturą w ramach agencji Streetcom. Oferuje trzy podstawowe usługi objęte gwarancją wyniku: Organic Reach – budowanie organicznego zasięgu, Generated Content – tworzenie contentu w social mediach i Ratings & Reviews czyli generowanie opinii o usługach i produktach w obszarach e-commerce, porównywarkach i forach. Wszystkie trzy rodzaje kampanii są uruchamiane w trybie tygodniowym. InStars korzysta z zasobów największej bazy influencerów w Polsce, którą zarządza Streetcom, równocześnie pod adresem www.instars.buzz jest prowadzona dodatkowa rekrutacja.   

 

Dodaj komentarz