Agencja KERRIS wzmacnia kompetencje reklamowe tworząc dział kreacji – 1 kwietnia na jego czele stanęli Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dotychczasowi Associate Creative Directors w agencji VMLY&R. Nowo utworzona KERRIS krreacja łączyć będzie wysoką efektywność performance’u z przemyślaną, konsekwentną kreatywnością.
Agencja KERRIS, jedna z wiodących niezależnych agencji digital marketingowych 360 w CE, łączy kompetencje performance marketingowe i strategiczne, wzmacniając ekspertyzę w zakresie kreacji. Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, oprócz objęcia nowo utworzonych stanowisk Dyrektorów Kreatywnych, dołączą do grona wspólników agencji.
Jacek Stefanowicz posiada 10 lat doświadczenia w reklamie. Zdobył blisko 50 nagród kreatywnych (w tym Złote Miecze KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złote Spinacze, Mixxy i Kreatury). Zanim przeszedł do KERRIS, jako Associate Creative Director w VMLY&R, obsługiwał blisko 20 marek (m.in. Lidl, Orange, Samsung, IKEA, T-mobile) i wraz z Piotrem prowadził zespół blisko 40 kreatywnych.
Piotr Szkałuba pracuje w reklamie od 12 lat. Oprócz blisko 50 nagród w konkursach kreatywnych w kraju i poza nim, wygrał Young Creatives i trzykrotnie stawał na jego podium. Przed dołączeniem do zespołu KERRIS, wspólnie z Jackiem Stefanowiczem, współtworzył największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając 40 kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R.