w , ,

Jak to się wymawia? Kampania L’Occitane

Loccitane

Zainspirowani przygodami pana Łukasza Warzechy, który miał problemy z zamówieniem surówki coleslaw, dzisiaj przypominamy świetną kampanię marki, gdzie „trudna nazwa” stała się charakterystycznym wyróżnikiem. Okazuje się, że nie tylko w Polsce mamy trudności z wymową niektórych zagranicznych słów 🙂

L’Occitane to francuska marka kosmetyczna, dostępna od dłuższego czasu w Polsce. Kiedy marka wchodziła do Stanów Zjednoczonych okazało się, że ​​wielu klientów, a nawet niektórzy pracownicy, wstydzą się tego, że nie znają prawidłowej wymowy nazwy.

Zamiast frustrować się zamieszaniem związanym z wymową L’occitaine w Stanach Zjednoczonych – zbudowano bardzo pozytywną kampanię w oparciu o tę właśnie cechę.

Kampania miała na celu nie tylko zapoznanie konsumentów z prawidłową wymową, ale też zbudowanie relacji, poczucia wspólnoty i pokazanie marki, która ma poczucie humoru i dystans.

 

L-occitane

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call to action

Call To Action: jak za pomocą kilku słów zwiększyć skuteczność swoich działań w internecie?

Model aida

Model AIDA: 4 kroki do skutecznych treści sprzedażowych