Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jak to się wymawia? Kampania L’Occitane

loccitane

Zainspirowani przygodami pana Łukasza Warzechy, który miał problemy z zamówieniem surówki coleslaw, dzisiaj przypominamy świetną kampanię marki, gdzie “trudna nazwa” stała się charakterystycznym wyróżnikiem. Okazuje się, że nie tylko w Polsce mamy trudności z wymową niektórych zagranicznych słów 🙂

L’Occitane to francuska marka kosmetyczna, dostępna od dłuższego czasu w Polsce. Kiedy marka wchodziła do Stanów Zjednoczonych okazało się, że ​​wielu klientów, a nawet niektórzy pracownicy, wstydzą się tego, że nie znają prawidłowej wymowy nazwy.

Zamiast frustrować się zamieszaniem związanym z wymową L’occitaine w Stanach Zjednoczonych – zbudowano bardzo pozytywną kampanię w oparciu o tę właśnie cechę.

Kampania miała na celu nie tylko zapoznanie konsumentów z prawidłową wymową, ale też zbudowanie relacji, poczucia wspólnoty i pokazanie marki, która ma poczucie humoru i dystans.

 

L-Occitane

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *