in ,

Jak zachować dystans w środkach komunikacji miejskiej [kampania społeczna]

Jak zachować dystans w środkach komunikacji miejskiej [kampania społeczna]

Znacie ten „ból”, kiedy wchodzicie do autobusu, są wolne miejsca, na których jakieś dupki stawiają swoje torby, żeby przypadkiem nikt nie usiadł obok? No właśnie…

Teraz torba na siedzeniu obok nie jest symbolem chamskiego zachowania, ale odpowiedzialności. I to ma sens!

1000 bezpłatnych toreb „No Douche Bag” zostało rozdanych przez Västtrafik – szwedzką agencję transportu publicznego. Mają przypomnieć pasażerom, że w czasach pandemii warto zachować dystans.

Jak zachować dystans w środkach komunikacji miejskiej [kampania społeczna]

Jak zachować dystans w środkach komunikacji miejskiej [kampania społeczna]

Kampania przygotowana przez agencję Forsman & Bodenfors 


  1. Kampania „Popieram Związki” startuje w TVP
  2. K2 autorem kampanii poświęconej przemocy domowej wobec osób LGBT
  3. 14,8 mln – liczba kontaktów z publikacjami  medialnymi o marce Ben&Jerry’s w kontekście tęczy na placu Zbawiciela

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zooplus

„Mamy coś do przekazania” w charytatywnej kampanii zooplus.pl

Flis krzysztof kamikaze

Krzysztof Flis w Kamikaze