Choć OLX kojarzy się przede wszystkim z ogłoszeniami dotyczącymi sprzedaży mebli, samochodów czy akcesoriów, to jego możliwości są znacznie szersze. W ramach serwisu można również poszukiwać pracy. Wojciech Mann w nowej kampanii OLX skupia się właśnie na tym aspekcie. Przekonuje, że warto zmienić pracę, która nie daje satysfakcji, a nowych możliwości najlepiej szukać właśnie pod adresem olx.pl.
Ciche odejścia, great resignation, wypalenie zawodowe, rekordowy poziom stresu i brak czasu dla najbliższych oraz na zainteresowania – w ostatnich miesiącach badacze rynku pracy w Polsce i na świecie częściej biją na alarm, niż zarażają optymizmem. Ale uwaga, bo z pomocą przybywają OLX i niezastąpiony Wojciech Mann. Wystartowała najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca.
Spis treści
Zmień pracę, która Ci nie pasuje, czyli Wojciech Mann w nowej kampanii OLX
Ja o pracy wiem jedno: jak ci nie pasuje, to ją zmień
– podpowiada jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów radiowych i szanowanych polskich dziennikarzy zarazem. Wojciech Mann od września w reklamach OLX jest… sobą. I z charakterystyczną dla siebie swadą i lekkością rozwiązuje problemy spotykanych przedstawicieli najróżniejszych zawodów.
Najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce wychodzi do uczestników rynku pracy z jasnym komunikatem. Znalezienie zatrudnienia wcale nie musi być trudne, wystarczy podjąć właściwą decyzję, a czasem się przebranżowić.
Nie warto poddawać się frustracji, zmęczeniu czy irytacji. Wychodzimy z założenia, że jedno spośród ponad 130 tysięcy ogłoszeń o pracę dostępnych w OLX każdego dnia może być właśnie tym, które zapewni uśmiech na twarzy pracownika i ogromne pokłady motywacji. Wierzymy też, że historie, które opowiadamy właśnie z Wojciechem Mannem, rozpędzą karierę niejednego pracownika, a rekruterom zapewnią najlepszych kandydatów
– mówi Łukasz Borowicz, Brand & PR Manager OLX Praca.
Nowa kampania już wystartowała
Kampania reklamowa wystartowała 5 września. Za koncept kreatywny odpowiada agencja DDB Warszawa, za produkcją stoi Lucky Luciano Pictures.
Pan Wojciech Mann jest doskonałym głównym bohaterem naszej kampanii. Jego spokój i poczucie humoru sprawiają, że dobra rada, którą daje, jest szczera i wiarygodna. Co więcej, każdy ma czasem taki moment, że powinien ją usłyszeć i się do niej zastosować
– wyjaśnia autor konceptu Tomasz Owca Zieliński, Deputy Creative Director DDB Warszawa.
Spoty z udziałem Wojciecha Manna będą emitowane w telewizji, na platformach VOD, w radiu i Internecie.