Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Justyna Szmidt dołącza do zespołu ContentHouse

Justyna Szmidt
program afiliacyjny

Justyna Szmidt będzie odpowiedzialna za rozwijanie projektów eventowych agencji – przede wszystkim organizowanej przez ContentHouse konferencji Akademia Marketingu oraz szkoleń na temat efektywnego content marketingu – „Content Standard”.

Z branżą związana jest od 2015 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole FreshMail, gdzie odpowiadała za współorganizowanie konferencji M@il My Day oraz licznych szkoleń i wydarzeń takich jak Poranki z e-mail marketingiem, Tour de e-commerce czy Aula Polska Kraków. Justyna na swoim koncie ma także projekty zrealizowane dla branży przemysłu ciężkiego. Jako specjalista ds. marketingu i organizacji eventów w firmie Stigo, odpowiadała za organizację wystaw targowych oraz flagowych wydarzeń z dziedziny oprogramowania produkcyjnego (Stigo PROduction Day 2018, Nowe Perspektywy 4.0 2018 czy User Day 2018).

W ContentHouse stawiamy na analizę trendów oraz dzielenie się specjalistyczną wiedzą. Dlatego w 2017 roku uruchomiliśmy projekt konferencyjny pt. „Akademia Marketingu”, której zrealizowaliśmy już trzy edycje. W tym roku zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej postawić na ten obszar naszej działalności, dlatego wspólnie z Justyną tworzymy dział eventowy, jaki będzie odpowiedzialny za wydarzenia organizowane przez naszą firmę.


Bardzo się cieszę, że osoba z dużym doświadczeniem oraz kompetencjami dołączyła do naszego zespołu i z niecierpliwością czekam na pierwszą konferencję, która wyjdzie spod skrzydeł Justyny
– mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

Szmidt jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Politologia, Dziennikarstwo Polityczne) oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła kierunek Event Management. Prywatnie interesuje się kocią behawiorytsyką oraz jest zapaloną fanką żeglarstwa morskiego i śródlądowego.

 

Dodaj komentarz