K2 wygrała przetarg na stworzenie i promocję platformy Employer Brandingowej IKEA. Projekt ma odzwierciedlać podejście IKEA do rekrutacji oraz wartości, jakimi firma kieruje się w jej procesie. Kampania promocyjna jest planowana na minimum rok i obejmie przygotowanie materiałów związanych zarówno z komunikacją wewnętrzną do pracowników, jak i zewnętrzną.
Platforma Employer Brandingowa IKEA skierowana będzie do potencjalnych i obecnych pracowników. W tej chwili toczą się prace związane z jej przygotowaniem.
Agencja K2 współpracuje z IKEA od 14 lat. Firmy zrealizowały wspólnie szereg projektów m.in. nagrodzony w 2017 roku Innovation Award raport w technologii VR „IKEA. Made in Poland” o ponad 50 latach działalności IKEA w Polsce, jej wpływie na polską gospodarkę oraz zrównoważony rozwój: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/ikea/. Ostatnio Agencja K2 współtworzyła także projekt zachęcający do podjęcia pracy we właśnie otwartym drugim pod względem wielkości sklepie IKEA w Polsce IKEA Lublin: