w

CZY JEST NA TO METOD?” – odpowiedzi szuka K2 wraz z IKEA Polska

Czy jest na to metod? ” – odpowiedzi szuka k2 wraz z ikea polska

Agencja K2 w ramach stałej współpracy z marką IKEA stworzyła format video na YouTube pt. „CZY JEST NA TO METOD?”. Format jest główną osią aktualnej kampanii internetowej towarzyszącej niedawnej premierze systemu kuchennego METOD.

METOD to zupełnie nowy system mebli kuchennych i jednocześnie największa zmiana w asortymencie IKEA od ponad 20 lat. METOD to także 1600 nowych elementów i nieskończenie wiele możliwości aranżacji. Dlatego celem formatu jest pokazanie, że nowy system może się dopasować do każdej polskiej kuchni.

Bohaterami formatu są Ewa i Stefan. Ona charyzmatyczna dekoratorka wnętrz, on pragmatyczny wykonawca. Razem w lekki i jednocześnie rzeczowy sposób sprawdzają CZY JEST METOD na problemy polskich kuchni. Wyzwanie bohaterom formatu może rzucić każdy internauta za pomocą specjalnego formularza. Na szczęśliwców, których wyzwania zostaną rozwiązane przez Ewę i Stefana, czekają projekty kuchni! Dodatkowo format jest wspierany kampanią na YouTube,Google AdWords oraz na Facebooku.

Pierwszy odcinek formatu poświęcony jest Pani Marii z Katowic. Synowie chcą pomóc w remoncie kuchni, ale Pani Maria martwi się o swoje 3 koty. Kuchnia to przecież ich ulubione miejsce! CZY JEST NA TO METOD?!

Firmy K2 i IKEA współpracują ze sobą już od ponad 12 lat.

Źródło: mat. pras.

Martyna wędzicka: o projektowaniu, nie tylko dla fabryki gwoździ

Martyna Wędzicka: o projektowaniu, nie tylko dla fabryki gwoździ

Rusza kolejna odsłona łomżingu

Rusza kolejna odsłona Łomżingu