Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kampania KNF od Grupy WALK

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci” realizowana na zlecenie KNF Komisji. Kampanię przygotowała agencja WALK Creative (Grupa WALK).

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zasady bezpieczeństwa w sieci, które związane są z udostępnianiem osobom trzecim poufnych danych, takich jak: login, hasło czy dane osobowe. Akcja kierowana jest do obecnych i potencjalnych użytkowników bankowości elektronicznej. Głównym bohaterem kampanii jest Jacek Rozenek.

czytaj:   Kampania społeczna „Gra o psie życie” [podsumowanie kampanii]

WALK Creative odpowiada za działania strategiczno-kreatywne. Agencja zrealizowała trzy 30’ spoty telewizyjne emitowane w Telewizji Publicznej (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regiony), trzy spoty 45’ wyświetlane w Internecie oraz 30’ spot radiowy emitowany w Polskim Radiu (PR1, PR3, PR4, PR24).

Komisja Nadzoru Finansowego sprawuje nadzór nad sektorem bankowym, rynkiem kapitałowym, ubezpieczeniowym, emerytalnym, nadzór nad instytucjami płatniczymi i biurami usług płatniczych, instytucjami pieniądza elektronicznego oraz nad sektorem kas spółdzielczych.

czytaj:   Zamień twarz i pomóż odnaleźć zaginionych (?)

[podobne_kampania]