w

Kampania Renault Captur w klubach do gry w squasha

Kampania renault captur w klubach do gry w squasha

Od 1 kwietnia grającym w squasha towarzyszy Renault Captur, kompan z iście sportowym zacięciem. Na kortach i w szatniach klubów w jedenastu miastach Polski umieszczone zostały materiały ukazujące ten model samochodu. Akcja została przygotowana przez agencję Publicis, dom mediowy OMD oraz agencję Krewcy Krawcy. Akcja potrwa do końca kwietnia.

– Captur to samochód stworzony dla aktywnych, którzy cieszą się życiem i znajdują czas na swoje pasje. Jedną z form miejskiej aktywności jest squash, gra wymagająca zwrotności i dużej dawki energii. Właśnie tymi cechami wyróżnia się miejski crossover Renault, stąd pomysł na akcję, która w bezpośredni sposób dociera do żyjących pełnią życia. – powiedziała Olga Pilarczyk (Account Supervisor) z agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii została przygotowana seria materiałów kontekstowych. Każda z kreacji zawiera hasło nawiązujące do sportowej rywalizacji. Plakaty i naklejki będą umieszczone na ścianach i szybach otaczających kort oraz w szatniach. Akcja będzie prowadzona w wybranych klubach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Katowic, Kielc, Krakowa, Łodzi, Poznania, Rzeszowa, Szczecina, Warszawy i Wrocławia.

Za przygotowanie kampanii po stronie agencji Publicis odpowiadają: Damian Cendrowicz (Art Director), Joanna Jezierska (Copywriter), Dagmara Gadomska (Account Director), Olga Pilarczyk (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentują: Janusz Chodyła (Szef Reklamy), Monika Jastrzębska (Koordynator ds. Mediów). Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu OMD.

Renault jest jednym z pierwszych klientów agencji. Publicis realizuje kampanie dla tej marki od ponad 20 lat. W 2012 roku Publicis i OMD otrzymały nagrodę Effie za skuteczność zaprojektowanej dla Renault kampanii o nazwie „Lojalni klienci”.

Renault_captur-kort(1)

Renault-captur-szatnia(1)

Źródło: mat. pras.

Polecam, nie polecam, dobry, zły i brzydki...

Polecam, nie polecam, dobry, zły i brzydki…

Marketing w rzeczywistości multiekranowej – jak przykuć uwagę odbiorców?

Marketing w rzeczywistości multiekranowej – jak przykuć uwagę odbiorców?