w

Gdzie na kawę i ciacho? Ranking najpopularniejszych kawiarni i cukierni na Facebooku w Polsce

Ranking kawiarni facebook

W zeszłym miesiącu NapoleonCat opracował zestawienie 50 najpopularniejszych restauracji i barów na Facebooku w Polsce. Tym razem pod lupę zostały wzięte kawiarnie i cukiernie. Które z nich cieszą się największym zainteresowaniem? Zachęcamy do zapoznania się z najnowszym rankingiem NapoleonCat.

Ranking uwzględnia zarówno sieci kawiarni, jak i niewielkie lokale serwujące małą czarną i inne odmiany tego aromatycznego napoju. W zestawieniu znajdują się również cukiernie. Jak wynika z badania Café Monitor 2016 ARC Rynek i Opinia, ponad połowa kawoszy wybierając kawiarnie kieruje się również ofertą deserów, jakie posiadają dane miejsca. Według danych z połowy zeszłego roku, najpopularniejszymi sieciami kawiarni były: Starbucks, Costa Coffee, Coffeeheaven, Tchibo oraz McCafé.

Gdzie na kawę i ciacho? Ranking najpopularniejszych kawiarni i cukierni na facebooku w polsce Gdzie na kawę i ciacho? Ranking najpopularniejszych kawiarni i cukierni na facebooku w polsce Gdzie na kawę i ciacho? Ranking najpopularniejszych kawiarni i cukierni na facebooku w polsce
Jak wygląda popularność kawiarni i cukierni na Facebooku w Polsce? Do marek i lokali oferujących kawę, zrzeszających wokół siebie najliczniejszą społeczność należą: Stop Cafe, Costa Coffee, Starbucks, So Coffee, Galicjanka – lokal firmowy cukierni Stryszów, Cupcake Corner Bakery, Pijalnie Czekolady Wedel, Miau Cafe, Cafe La Ruina i Raj oraz kawiarnia Leniviec.

Ranking uwzględnia profile skatalogowane na naszej stronie internetowej w zakładce rankingi. Jeśli Waszym zdaniem w zestawieniu brakuje jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii, piszcie do nas śmiało na adres email hello@napoleoncat.com. Strony i profile można również dodawać samodzielnie – we wcześniej wspomnianej zakładce rankingi.
Więcej na: www.napoleoncat.pl

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

200 lat badania wód nałęczowskich - nałęczowianka rusza z nową kampanią

200 lat badania wód Nałęczowskich – Nałęczowianka rusza z nową kampanią

Walk_magda brejnak-kowalska

Magdalena Brejnak-Kowalska: z hyperCREW do Walk