w

Każda broń ma historię – nie powtarzaj jej

Ponad 60 proc. Amerykanów sądzi, że posiadanie broni zwiększy ich bezpieczeństwo. Reklama społeczna organizacji States United to Prevent Gun Violence, zrealizowana przez agencję Grey New York pokazuje, jak błędne jest to przekonanie.

W raamach akcji w Nowym Jorku zaaranżowano sklep z bronią, w którym każdy pistolet, strzelba i karabin zostały opatrzone metkami opisującymi okoliczności, w których zostały użyte. W ofercie znalazła się broń zabójców, sprawców masakr w szkołach, samobójców i ofiar okoliczności, które, podobnie jak większość odwiedzających sklep, które kupiły broń ze względów bezpieczeństwa. Akcja ma pomóc uświadomić Amerykanom, że posiadanie bron i nie podnosi ich bezpieczeństwa, a wręcz przeciwnie – zwiększa ryzyko śmierci lub obrażeń nie tylko ich samych, ale również ich bliskich.

Nakarm umysł, czyli książki z puszki

Nakarm umysł, czyli książki z puszki

Lego w ogniu krytyki za porady urodowe dla dziewczynek

Lego w ogniu krytyki za porady urodowe dla dziewczynek