w ,

Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego

Zestawienie możliwości reklamowych Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego

Lejek sprzedażowy to – w wielkim skrócie – obrazowe odzwierciedlenie procesu sprzedaży, począwszy od wzbudzenia w kliencie świadomości naszej oferty, po zainteresowanie go konkretnymi produktami lub usługami, a na finalizacji transakcji kończąc. Każdy kolejny element ma go pobudzać do kolejnej pożądanej przez nas aktywności, aż dotrze do jego samego końca. Wiele firm koncentruje się tylko na pierwszym etapie, co jest wielkim błędem i skutkuje przepaleniem znacznej części budżetu marketingowego. A należy pamiętać o tym, że szacunkowo jedynie tylko kilka procent użytkowników dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie w serwisie.

Poniższa infografika stanowi zestawienie typów reklamowych i przykładowych możliwości targetowania w Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego. Informacje w niej zawarte stanowią doskonałą bazę do opracowania strategii obecności firmy w internecie.

 

Lejek sprzedażowy infografika zestawienie możliwości reklamowych google adwords i fb ads

Zobacz też: Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

4 komentarzy

Marcin watemborski - nowy redaktor prowadzący wp fotoblogia

Marcin Watemborski – nowy redaktor prowadzący WP Fotoblogia

Arkady paweł fiedler - elektrycznym nissanem przez afrykę

Arkady Paweł Fiedler – elektrycznym Nissanem przez Afrykę