Zestawienie możliwości reklamowych Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego
Lejek sprzedażowy to – w wielkim skrócie – obrazowe odzwierciedlenie procesu sprzedaży, począwszy od wzbudzenia w kliencie świadomości naszej oferty, po zainteresowanie go konkretnymi produktami lub usługami, a na finalizacji transakcji kończąc. Każdy kolejny element ma go pobudzać do kolejnej pożądanej przez nas aktywności, aż dotrze do jego samego końca. Wiele firm koncentruje się tylko na pierwszym etapie, co jest wielkim błędem i skutkuje przepaleniem znacznej części budżetu marketingowego. A należy pamiętać o tym, że szacunkowo jedynie tylko kilka procent użytkowników dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie w serwisie.
Poniższa infografika stanowi zestawienie typów reklamowych i przykładowych możliwości targetowania w Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego. Informacje w niej zawarte stanowią doskonałą bazę do opracowania strategii obecności firmy w internecie.
10 komentarzy
Dodaj odpowiedź10 pingów oraz trackbacków
Pingback:Jak zbudować lejek sprzedażowy i zwiększyć zyski?
Pingback:Praca w marketingu: 5 przydatnych wskazówek na start
Pingback:High tech czy low tech marketing - co sprawdzi się lepiej?
Pingback:Czym jest lejek relacji i dlaczego warto o niego zadbać?
Pingback:Jak zmienić odwiedzających w klientów i zwiększyć zyski?
Pingback:Budowanie Marki – Jak Robić To Skutecznie I Jakie Są Korzyści?
Pingback:Konwersja w sklepie internetowym – jak ją poprawić?
Pingback:Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji?
Pingback:Wskaźniki e-commerce, czyli jak ocenić skuteczność sprzedaży
Pingback:5 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym