L’Occitane – francuski producent naturalnych kosmetyków, kontynuuje współpracę z agencją BrainJuice Group. Zakres działań obejmie głównie obszary SEO i SEM, ale także Facebook i blogosferę.
BrainJuice Group prowadzi dla L’Occitane kampanię sprzedażową nastawioną głównie na promocję unikalnych ofert w e-sklepie marki. Obecnie priorytetem w działaniach promocyjnych jest sprzedaż atrakcyjnych cenowo zestawów kosmetyków jako idealnych prezentów na święta.
Kanały wykorzystywane do promocji to Google: Adwords, Google Display Network i remarketing; pretargetowana kampania display oraz reklamy na YouTube. Cały ruch kierowany jest na e-sklep L’Occitane en Provence.
Dodatkowym wsparciem są działania na Facebooku, skoncentrowane wokół promocji nowości kosmetycznych oraz ofert specjalnych marki, a także działania z blogerkami, które testują najnowsze produkty wprowadzane systematycznie przez L’Occitane i organizują konkursy dla swoich czytelników.
Głównym wyzwaniem kampanii jest precyzyjnie targetowanie pozwalające na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, jaką są kobiety w wieku 24-55 z dużych i średnich miast, zainteresowane modą i urodą, pracujące na stanowiskach kierowniczych.
Źródło: mat.pras.