Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

MAB z nową kampanią wizerunkową BMW

Emocje i motoryzacyjne przeżycia to nieodłączny element świata BMW, do którego marka zaprasza w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Działania reklamowe rozpoczęły
się 16 marca. Za ich realizację odpowiada agencja MAB.

BMW to legendarna marka niezawodnych i zaawansowanych technologicznie samochodów
o współczesnym designie. Dla konsumentów są synonimem pełni życia, bo to właśnie one sprawiają, że każda chwila spędzona za kierownicą staje się ekscytującą i niezapomnianą przygodą.
W najnowszej kampanii modele BMW X6 i BMW X6 M przenoszą odbiorców do emocjonującego świata marki, jednocześnie pobudzając wyobraźnię i apetyt na pełne adrenaliny przeżycia.

W ramach projektu, agencja MAB odpowiada za adaptację spotu reklamowego, kreacje w prasie
i internecie oraz w kanałach OOH. Spot w wersji 60’’, promujący model BMW X6, jest emitowany
w sieciach kin Helios i Multikino oraz w internecie. Reklamę 30’’ można natomiast zobaczyć
w Polsacie, TVN i TVP. Działania on-line objęły kampanię odsłonową, wspieraną przez rich media.
W głównych ogólnopolskich tytułach prasowych oraz w kanałach OOH pojawiły się kreacje promujące wejście na polski rynek modelu BMW X6 M pod hasłem „I M Back”. W działaniach outdoor wykorzystano m.in.: billboardy i blacklighty.