w

Magdalena Korczak awansuje na Client Service Director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Magdalena korczak scholz & friends warszawa

Magdalena Korczak, dotychczas Account Director, awansowała na stanowisko Client Service Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzanie całym zespołem Client Service agencji, wsparciem szefów zespołów w prowadzeniu najważniejszych klientów oraz zarządu spółki w zakresie zarządzania procesami i finansami. Będzie raportować bezpośrednio do Anny Koszur, Managing Director Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Magdalena Korczak z branżą marketingową związana jest od 11 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w poznańskiej agencji marketingu zintegrowanego – Albedo Marketing, gdzie przez 4 lata obsługiwała takich klinetów jak Henkel Polska, Kamis, Nestle, Aviko, Pedigree, Makro C&C, realizując i koordynując liczne promocje konsumenckie i programy lojalnościowe.

Z agencjami Grupy S/F związana jest od 2012, gdzie początkowo realizowała wspólnie z Scholz & Friends Warszawa kampanię dla PARP – Narodowy Program Przedsiębiorczości. W latach 2012-2015 pracowała w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F), w której odpowiadała za projekty m.in. dla PKO BP czy Erbud SA. Następnie w agencji The Digitals (Grupa S/F) prowadziła zespół accountów odpowiedzialny za działania dla marek AXA, Hyundai, Marvipol i Skanska. Od 2018, już na stałe, związana jest z agencją Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), gdzie od podstaw zbudowała team zajmujący się nowo zdobytym klientem retailowym ALDI. Od 2 lat zarządza kilkunastoosobowym zespołem działającym w Warszawie i Katowicach.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Warsaw creatives wyprodukowało najnowszą kampanię reserved z kendall jenner

Warsaw Creatives wyprodukowało najnowszą kampanię Reserved z Kendall Jenner

Mniejsze wydatki na marketing nie są problemem - rośnie wydajność

Mniejsze wydatki na marketing nie są problemem – rośnie wydajność